Ding - nowy serwis i aplikacja gazetkowa

To narzędzie, które gromadzi w jednym miejscu wszystkie gazetki reklamowe wydawane przez sieci handlowe operujące w całej Polsce.

Ding jest nową na polskim rynku aplikacją gazetkową w pełni zintegrowaną z jego wersją webową.

Została ona wyposażona w szereg funkcji, dzięki którym korzystanie z gazetek ma przynosić jeszcze więcej korzyści. Przede wszystkim użytkownicy zarówno serwisu, jak i aplikacji zyskują możliwość ustawienia w aplikacji powiadomień o nowych i interesujących ich promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.

Użytkownicy aplikacji Ding otrzymują także dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną zarówno w aplikacji, jak i na stronie www.

Launchowi Dinga towarzyszyć będzie promocja, obejmująca działania autopromocyjne, content marketingowe, a także kampanię zarówno w social mediach, jak i w mediach tradycyjnych.

Wydawcą produktu jest, należąca do Interii, platforma emisji i analityki gazetek promocyjnych – Grupa AdRetail.

Joanna Hamdan 9820 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }