Smakowita z kampanią product seeding

Jej celem jest wygenerowanie trialu oraz opinii offline i online na temat nowego wariantu "4 ziarna".

Kampanię poprzedziła szczegółowa analiza grupy docelowej i precyzyjna rekrutacja.

Wybrano 3000 daily influencerów: kobiet i mężczyzn, singli i z rodzinami, którzy dbają o smaczne i pełnowartościowe odżywanie.

Efekty wdrażanych działań są spodziewane na przełomie listopada i grudnia.

Za realizację kampanii product seeding dla Smakowitej odpowiada agencja Streetcom.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }