Pasaże Tesco świątecznie

W ramach kampanii "Święta Pełne Niespodzianek" marka centrów handlowych jak co roku przygotowała moc atrakcji dla swoich klientów.

Strategia komunikacji tegorocznej kampanii kładzie nacisk na social media oraz influencer marketing. Wraz z początkiem grudnia na profilach Pasaży Tesco codziennie do wygrania będą nagrody przygotowane wspólnie z najemcami centrów handlowych. Marka stworzyła również własny kalendarz adwentowy umieszczając produkty najemców na każdy dzień. Kalendarze w formie wysyłki kreatywnej trafią do Influencerów oraz ambasadorów marki.

Pasaże Tesco powróciły także z eventem Fabryka Swetrów Świątecznych. W specjalnie zaaranżowanej, świątecznej strefie 7 grudnia przez cały dzień trwania wydarzenia odwiedzający Pasaż Tesco w Krakowie (ul. Kapelanka 54) będą mieli możliwość stworzenia własnego swetra. Pierwsze 200 klientów, które zrobi zakupy za m.in. 100 zł w sklepach i punktach usługowych Pasażu Tesco, otrzyma w prezencie sweter do ozdobienia. Każdy klient może przynieść na wydarzenie własny sweter, który ozdobi wspólnie z pomocnikami Fabryki.

Ozdabiać swetry będą również goście specjalni wydarzenia, m in.: ambasador marki Mateusz Gessler, Natalia Siwiec, Ada Fijał oraz Influencerzy.

To nie jedyne wydarzenie, jakie odbędzie się w grudniu w Pasażach Tesco. Świąteczne warsztaty odbędą się także w Warszawie, Szczawnie-Zdroju, Zielonej i Jeleniej Górze.

6 grudnia w warszawskim Pasażu Tesco przy ul. Górczewskiej 218  odbędą się warsztaty dekorowania pierników. Z kolei odwiedzający Pasaż Tesco w Szczawnie Zdrój (ul. Łączyńskiego 44) i Jeleniej Górze (al. Jana Pawła II 17) w dniach 10 i 11 grudnia będą mogli wziąć udział w warsztatach "Świąteczne wyklejanki ozdabiane piaskiem". W ramach warsztatów obędzie również interaktywne przedstawienie z Mikołajem i jego pomocnikami. 14 grudnia w Zielonej Górze (ul. Energetyków 2A) na klientów Pasaży Tesco będą czekały warsztaty z malowania bombek świątecznych oraz przygotowywania dekoracji na choinkę. Podczas wydarzenia pojawi się Święty Mikołaj, z którym każde z dzieci będzie mogło zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. 20 grudnia w krakowskim Pasażu Tesco (ul. Kapelanka 54) w przedświątecznej atmosferze uczestnicy wykonają zimowe stroiki. Wydarzenia odbywają się w ramach nowej odsłony projektu Pasaży Tesco- Wspólna Przestrzeń -  #warsztatownia, która ma integrować lokalne społeczności i zachęcać do spędzania czasu w sposób kreatywny.

Za spójność kampanii „Pasaż Tesco. Święta Pełne Niespodzianek” odpowiada agencja Platinium Cast. Warsztaty świąteczne „Wspólna Przestrzeń – #warsztatownia” zorganizuje agencja Garden of Words. Montaż dekoracji świątecznych i przygotowanie materiałów POS powierzone zostały Agencji Reklamowej CzArt.

Joanna Hamdan 9820 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }