Podaruj sobie chwilę dla siebie

Nowa kampania wizerunkowa marki Cherrissimo.

Cherrissimo, należące do grupy Mieszko, wystartowało w listopadzie z nową kampanią telewizyjną pod hasłem "Zanurz się w chwili".

W najnowszej kampanii Cherrissimo przekonuje, że każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to wyjątkowy prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. A doskonałym dopełnieniem takiego czasu może być delektowanie się smakiem pralin Cherrissimo.

Marka chce zmienić postrzeganie przez konsumentów pralin Cherrissimo i sprawić, by praliny te, najczęściej wybierane jako prezent dla drugiej osoby, stały się bardziej codziennym produktem, kupowanym bez specjalnych okazji, po prostu dla siebie.

Na potrzeby kampanii stworzony został spot, w którym bohaterka bardzo pieczołowicie przygotowuje się do spędzenia wieczoru z kimś naprawdę wyjątkowym.

Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem telewizję oraz media społecznościowe.

Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }