"Milka. Sercem z Naszymi"

Mondelez ruszył z kolejną odsłoną długofalowej kampanii.

Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartowała kolejna odsłona długofalowej kampanii "Milka. Sercem z Naszymi", w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry A. Kampania będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.

Podczas pierwszego konkursu w Wiśle ruszyła emisja dedykowanego spotu z udziałem skoczków. Reklama wpisuje się w kontekst i do złudzenia przypomina emisję live prosto ze skoczni.

Dodatkowo, przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu.

Z kolei za sprawą materiałów POSM – wizerunek Kadry A będzie widoczny w punktach sprzedaży w całej Polsce.

Ponadto od stycznia wystartują loteria oraz liczne konkursy konsumenckie, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne, gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Joanna Hamdan 9820 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }