Akademia Umiejętności Eurocash ma już swoją telewizję

Największa w Polsce platforma e-learningowej wspierająca sklepy detaliczne zrzeszone w sieciach franczyzowych i partnerskich Grupy Eurocash uruchomiła własną telewizję internetową - AUE TV.

Tylko od początku tego roku z największej w Polsce platformy e-learningowej poświęconej handlowi małoformatowemu – www.akademiaeurocash.com.pl – skorzystało 15 000 zarejestrowanych użytkowników. W tym czasie miała ona blisko 400 000 odsłon, a użytkownicy zalogowali się do niej aż 86 000 razy. Platforma umożliwia właścicielom sklepów i ich pracownikom dostęp do praktycznych kursów e-learningowych i kilkudziesięciu artykułów edukacyjnych poświęconych prowadzeniu sklepu. Podążając za najnowszymi trendami w e-edukacji, Akademia Umiejętności Eurocash uruchomiła własną telewizję internetową – AUE TV.

Akademia Umiejętności Eurocash działa od 2010 r. Na jej ofertę składają się cztery obszary działalności: praktyczne warsztaty szkoleniowe, coroczny Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu, studia podyplomowe i kursy doszkalające prowadzone we współpracy ze Szkołą Główną Handlową (SGH) oraz platforma e-learningowa w ramach której uruchomiona została teraz telewizja internetowa AUE TV.

– Żyjemy w epoce wszechobecnego obrazu i wideo, które uznawane jest za najbardziej angażujący typ treści wśród użytkowników Internetu – mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash. – Do tego mamy coraz mniej czasu i towarzyszy nam ciągły pośpiech. Te same zjawiska przenikają do procesu edukacji. Chcemy uczyć się dzisiaj przy pomocy Internetu, korzystać przy tym z różnorodnych materiałów wizualnych i przyswajać je w trybie ekspresowym. Stąd popularność określenia e-edukacja – tłumaczy.

Obserwując te trendy Eurocash zdecydował się na uruchomienie telewizji internetowej AUE TV. Znaleźć w niej można ponad 40 krótkich filmów szkoleniowych i instruktażowych, podzielonych na trzy obszary tematyczne: rozwojowe, specjalistyczne oraz dotyczące zarządzania kategoriami. Wśród propozycji filmów specjalistycznych znajdują się praktyczne poradniki wideo dotyczące m.in. zarządzania zapasem w sklepie, obliczania rentowności sklepu, dbałości o prawidłową ekspozycję lady chłodniczej czy obsługi trudnego klienta. Są także najciekawsze wystąpienia ekspertów z wrześniowego IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, m.in. prezentację Jarosława Sokolnickiego z firmy Microsoft nt. konceptu „Detalista 4.0”, czyli wizji inteligentnego sklepu, który rozpoznaje konsumenta i potrafi wchodzić z nim w interakcję. Jest także wystąpienie Jacka Santorskiego nt. kształtowania cech przywódczych u lidera przyszłości.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybkozbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber.

Katarzyna Pierzchała 5175 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.