Nowe logo sieci Top Market

Zmiany w kolorystyce i kroju czcionki - tak prezentuje się nowe logo ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych Top Market. Dotychczasowe funkcjonowało przez 15 lat.

Wizualizacja: Galeria Kupiecka, Otwock

Zmienione logo Top Market jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne, bezpośrednio nawiązujące do wizerunku sieci sklepów. Utrzymany został jednak charakter logotypu, który ma podkreślać najwyższą jakość usług oraz – poprzez kolorystykę - główny atrybut marki: polski charakter produktów. Sieć zmienia logotyp po 15 latach dotychczas używanego projektu.

Zmiany wprowadzone zostały w kolorystyce – w znaku firma odchodzi od koloru żółtego, nadal pojawia się zieleń, czerwień i kolor biały. Zaprojektowany od podstaw krój fontu ma wpisywać się w nowe trendy w designie.

- Zależało nam, aby odświeżyć logo Top Market zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z polskością, wyjątkową jakością produktów i obsługi – wyjaśnia Michał Sadecki, prezes Polskiej Sieci Supermarketów, skupiającej m.in. sklepy Top Market, Delica, Minuta 8.

Nowe logo Top Market pojawi się na szyldzie flagowego sklepu sieci, który wkrótce zostanie otwarty w Otwocku w ramach kompleksu Galerii Kupieckiej. To największy sklep sieci, w pełni odpowiadając nowym standardom wprowadzonym przez Top Market w 2019 r.

Odświeżenie logotypu i wystroju obejmie kolejne placówki sieci w całym kraju w 2020 r. To drugi etap działań wizerunkowych podjętych przez sieć w 2019 r.

 

Katarzyna Pierzchała 3572 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.