Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Chivas Regal rusza z kampanią promocyjną

Marka szkockiej whisky z portfolio Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła akcję w największych sieciach handlowych w Polsce.

W połowie października marka Chivas wraz z ambasadorami zainicjowała kampanię „Success is a blend”, w której podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo.

Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarek Kuźniar to osobowości, z których każda jest indywidualnością. Inspirują talentem, determinacją, pasją i empatią. Stanowią mieszankę cech każdego z osobna i jednocześnie całkowicie niepowtarzalny blend jako zespół.

Kampania „Success is a blend” pokazuje ich historie inspirując do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”. Każdy z ambasadorów kampanii odzwierciedla wartości bliskie wybranemu wariantowi whisky.

W ramach kampanii promocyjnej, w 30 halach Carrefour przez cały listopad będą funkcjonowały specjalne bramy wejściowe „Success is a blend” do sekcji alkoholowych oraz naklejki podłogowe. Ponadto w do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz E.Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w listopadzie i w grudniu w sieci Auchan, produkty marki Chivas będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.

Za opracowanie wizualne kampanii odpowiada IQ Marketing oraz DEDADI. Za dobór i pozyskanie gwiazd odpowiada Stars4Brands sp. z o.o. Obsługę PR projektu realizuje Hill+Knowlton Strategies. Zakup powierzchni handlowych koordynuje Wyborowa Pernod Ricard. 

Joanna Hamdan 9999 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }