ETi wprowadza nową markę na polski rynek
Są to czekoladowe ciasta Browni.
W ramach nowej marki Browni, ETi zaoferuje czekoladowe ciasta w różnych formatach - większym familijnym opakowaniu oraz w indywidualnych porcjach.
Będą to: Browni Ciasto czekoladowe z kawałkami orzechów laskowych i polewą czekoladową (200 g), Browni Ciastko czekoladowe z kawałkami orzechów laskowych (40 g), Browni Mini Babeczki czekoladowe z nadzieniem czekoladowym (180 g), Browni Babeczka czekoladowa z nadzieniem czekoladowym (45 g) oraz Browni Babeczka czekoladowa z nadzieniem wiśniowym (45 g).
Firma ETi działalność operacyjną w naszym kraju rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, czekoladowe ciasta Browni, herbatniki oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 mld dolarów przychodów ze sprzedaży.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze