Castorama ułatwia klientom transport dużych produktów

Spod wybranych sklepów sieci Carrefour, przy wykorzystaniu TrafiCar i CityBee, można wynająć samochody transportowe na godziny. Rozwiązanie to ma ułatwić klientom nieposiadającym dużego auta transport zakupionych wielkogabarytowych produktów.

Na parkingach wybranych sklepów Castorama zostały przygotowane specjalnie miejsca parkingowe dla samochodów dostawczych dostępnych dla każdego.

Dzięki współpracy z aplikacjami TrafiCar i CityBee, każdy posiadacz prawa jazdy kategorii B może skorzystać z możliwości przewiezienia nawet największych zakupów.

Duże wymiary samochodu umożliwiają transport np. wanny, kabiny prysznicowej, skrzydeł drzwiowych, mebli łazienkowych, palety cementu czy większych sprzętów budowlanych.

Aby wypożyczyć auto wystarczy pobrać jedną z aplikacji na urządzenie mobilne, zarejestrować się i skorzystać z wypożyczonego transportu. Rejestracja i weryfikacja nowego użytkownika trwa zaledwie kilka minut. Aplikacje lokalizują dostępne pojazdy i określają obszary korzystania. Samochód otwiera się za pomocą aplikacji, kluczyki znajdują się w środku, a płatność następuje automatycznie po zakończeniu wynajmu. Usługa ta jest już dostępna w kilkunastu sklepach Castorama min. w Krakowie, Warszawie, Poznaniu i będzie rozszerzana na inne lokalizacje.

Poza kosztami wypożyczenia samochodu nie ma konieczności opłaty za paliwo, ubezpieczenia i kaucji. Opłata opiera się jedynie na czasie trwania wynajmu i przejechanych kilometrach. Wynajem auta można zakończyć w wyznaczonej przez aplikacje strefie. Istnieje możliwość przewozu zakupów dostawczakiem do innego miasta, w którym dostępna jest usługa.

Castorama Polska to firma z kategorii home improvement (polepszania warunków mieszkaniowych). Swój  pierwszy sklep uruchomiła w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 79 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia blisko 12 tys. pracowników. Castorama Polska jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.  

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }