Zakupy z AliExpress do odbioru w paczkomatach InPostu

InPost zawarł umowę na obsługę dostaw i zamówień z AliExpress, globalną platformą z Grupy Alibaba. Tym samym stał się dla AliExpress strategicznym partnerem w Polsce. Od 21 listopada 2019 r. klienci platformy mogą odebrać przesyłki z Chin w paczkomatach InPostu w całym kraju.

Taka opcja dostawy jest dostępna bezpośrednio na stronach AliExpress podczas dokonywania zakupu, tak jak w polskich sklepach internetowych. Ponadto, jeśli wartość zakupu przekracza 5$, to przesyłka towaru za pośrednictwem InPost jest za darmo. Według danych Gemius z oferty światowego giganta branży e-commerce skorzystał już co ósmy polski internauta – jest on w samej czołówce najczęściej wybieranych platform zakupowych w Polsce.

- Obserwujemy bardzo dynamiczny wzrost polskiego rynku e-commerce, a jednym z naszych kluczowych priorytetów jest poprawa logistyki dla polskich klientów. InPost jest bardzo ceniony przez kupujących w internecie, a dzięki rosnącej sieci i infrastrukturze logistycznej jest naturalnym strategicznym partnerem dla AliExpress – skomentował Gary Topp, senior operation manager w AliExpress.

Jak przyznaje Rafał Brzoska, prezes InPostu, strategiczne partnerstwo z gigantem światowego rynku e-commerce to dla firmy wielki sukces. - Przewidujemy znaczne zwiększenie wolumenu obsługiwanych przez nas przesyłek, który i tak rośnie ponad dwukrotnie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Jesteśmy na to przygotowani – wciąż rozwijamy sieć paczkomatów, która liczy obecnie ponad 5000 urządzeń - podaje.

InPost udostępnił także nowe rozwiązanie pozwalające na zarządzanie paczkomatem i swoją skrytką z poziomu aplikacji (szczegóły tutaj). Od teraz przy jednym paczkomacie przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz. InPost umożliwi ponadto niebawem nadawanie przesyłek za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie.

AliExpress (www.aliexpress.com) to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 r., który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to: Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska.

AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }