Graal. Fileciki śledziowe w formie sałatkowej

Specjalne produkty dla millenialsów.

Nowe produkty to fileciki śledziowe w formie sałatkowej, podane w trzech smakach: „Słodka tajemnica” z dodatkiem rodzynek, „Czyli bomba” – z pikantnym sosem jalapeno oraz „Przynoszę szczęście” – fileciki inspirowane smakami kuchni azjatyckiej.

Sałatkowa forma śledzi w nowym wydaniu Graala to także wygodne opakowanie, w poręcznej porcji na raz, dobra do pieczywa, jako samodzielna przekąska lub element większego dania.

Innowacją jest zupełnie nietradycyjne podejście do produktów rybnych: opakowania są formą zabawy i dyskursu z konsumentem, doskonale wpisującym się w język millenialsów. 

Nowe fileciki śledziowe to prosty skład: kawałki ryby, warzywa i sos. Produkt, jak wszystkie ryby z puszki Graala, nie zawiera konserwantów i wychodzi naprzeciw takim trendom jak dbałość o zdrowie i kondycję fizyczną wśród młodych. Jest także odpowiedzią na rosnącą popularność flexitarianizmu.

Nowe formy sałatkowe Graala są dostępne w sprzedaży we wszystkich największych sieciach spożywczych.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }