Allegro znów chce poruszyć Polaków

Po ogromnym sukcesie bożonarodzeniowej kampanii z 2016 r. Allegro znów chce wzruszać, dlatego w tegorocznej odsłonie ponownie wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami.

Allegro po raz pierwszy poruszyło Polaków w 2016 r., kiedy wypuściło na rynek świąteczny film o dziadku uczącym się języka angielskiego, aby móc wyjechać do bliskich mieszkających za granicą. Wówczas po raz pierwszy platforma nie koncentrowała przesłania na produktach/zakupach, ale emocjach.

Kampania ta okazała się najpopularniejszą polską reklamą na YouTube w 2016 r. i odbiła się szerokim echem również w zagranicznych mediach. Została też doceniona przez jury festiwalu reklamowego Cannes Lions 2017.

W tym roku Allegro wraca do pomysłu z 2016 r. Świąteczny film z Allegro zatytułowany „Album” przedstawia historię, w której wspomnienie przeszłości jest inspiracją do działania w teraźniejszości. W swoim głębszym znaczeniu spot ma odzwierciedlać współczesny świat, w którym nie zawsze rozumiemy drugą osobę, nawet członka rodziny. Tym razem międzypokoleniowe zrozumienie jest możliwe dzięki rodzinnemu ciepłu... a także dzięki Allegro.

- W naszej komunikacji staramy się podkreślać to, co jest naprawdę ważne w życiu: miłość, ciepło, dobroć i zrozumienie. W filmach, podobnie jak w życiu codziennym, Allegro pozwala łatwo znaleźć to, co najważniejsze w konkretnym momencie. To kolejny nasz film, który wychodzi poza proste skojarzenia związane z zakupami. Mówimy o tym, co naprawdę się liczy dla nas wszystkich - tłumaczy Adam Szałamacha, brand manager, Allegro.

Tegoroczny świąteczny film Allegro zatytułowany „Album” zostały stworzony w ramach platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, przygotowanej dla Allegro przez Ogilvy.

- Rozwój technologiczny nie pomaga w zrozumieniu między pokoleniami - mówi Maciej Twardowski, dyrektor wykonawczy w Ogilvy. - Ale tak naprawdę mamy dużo więcej wspólnego ze starszymi członkami rodziny, niż nam się czasem wydaje. Kampania dotyczy tego, co najważniejsze w okresie Bożego Narodzenia w każdej rodzinie: bycia razem. Technologia jest tylko narzędziem, które może być pomocne - dodaje Twardowski.

W roli głównej w “Albumie” zobaczymy Halinę Rowicką, aktorkę, którą można oglądać w spektaklach teatralnych, telewizyjnych, filmach fabularnych oraz serialach, np. "Dom", "Szatan z siódmej klasy", "Przyjaciółki" czy "Druga szansa”, a obecnie w serialu "Ojciec Mateusz".

Kampania składa się z trzech elementów: zwiastuna, części wizerunkowej i produktowej. Będzie emitowana w telewizji, w internecie i mediach społecznościowych od 20 listopada do 24 grudnia.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }