Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Finlandia Vodka z nową kampanią wizerunkową

Działania prowadzone są pod hasłem "Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii".

Nowa kampania wizerunkowa Finlandia Vodka sięga do wartości, które tworzą niepowtarzalny charakter wódki, jej doskonały smak oraz najwyższą jakość.

Ich korzenie sięgają mroźnej Finlandii. To tam, na wolnej od zanieczyszczeń ziemi rośnie fiński jęczmień, któremu wódka zawdzięcza swój wyraźny, ale delikatny smak. Tam również bije polodowcowe źródło, z którego wypływa krystalicznie czysta woda, wykorzystywana w niezmienionej postaci do tworzenia Finlandia Vodka. Tam też, w otoczeniu dziewiczych lasów oraz bezkresnych jezior, położona jest niewielka miejscowość Rajamäki, w której znajduje się jedna z najbardziej technologicznie zaawansowanych destylarni na świecie. To jedyne miejsce, w którym niezmiennie od półwiecza, tworzona jest Finlandia Vodka.

Wprowadzenie nowej kampanii wizerunkowej wsparte będzie licznymi działaniami, m.in.: w mediach branżowych oraz social media. Przygotowane zostały również materiały promocyjne, eksponowane w punktach sprzedaży, a w wybranych miejscach w Polsce organizowane będą promocje konsumenckie.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }