Janusz Palikot zebrał już ponad milion

Zbiórka crowdfundingowa Tenczyńskiej Okovity, promowana na platformie Crowdway.pl, trwa nadal, a jej cel to 4,18 mln zł.

Każdego dnia do zbiórki promowanej na platformie Crowdway.pl, dołącza średnio 30 nowych inwestorów. Bestsellerowe okazały się do tej pory pakiety 1-, 2- i 3-litry, o minimalnej wpłacie odpowiednio: 220 zł, 550 zł i 2200 zł. Fundusze zebrane w kampanii crowdfundingowej Tenczyńska Okovita przeznaczy m.in. na: inwestycje w maszyny do destylacji staropolskiej wódki - okowity, przystosowanie browaru do jej produkcji, a także budowę tap roomu.

Spółka przedstawiła właśnie jego wizualizacje. W historycznych piwnicach Browaru Tenczynek powstanie klimatyczne miejsce degustacji pełnej oferty piw oraz okowity. Remont wraz z wyposażeniem wyniesie ok. 250 tys. zł.

- Każdy dzień przybliża nas do realizacji naszych zamierzeń. Grono inwestorów – ambasadorów Tenczyńskiej Okovity sukcesywnie rośnie, a my śmiało możemy planować działania, które przedstawiliśmy w ofercie kampanii. W naszym Tap Roomie będzie można skosztować naszych piw oraz okowity, ale chcemy też, by stał się unikatowym na mapie regionu miejscem spotkań pasjonatów rzemieślniczych alkoholi – powiedział Janusz Palikot.

Ponadto, spółka poinformowała, że wchodzi w mariaż z marką whisky i rumów: Dictador. Właśnie podpisała list intencyjny, który zapewni m.in. dostęp do unikatowych beczek do starzenia piw.

- W ramach współpracy Tenczynek udostępni Dictadorowi miejsce na leżakowanie rumu sprowadzanego z Kolumbii. Z kolei my będziemy korzystać ze świeżych beczek po najlepszych rumach świata, które normalnie nie są dostępne ze względu na swoją wysoką wartość. Z Dictadorem będziemy komponować unikalne, nowe smaki, bogate w egzotyczne nuty z domieszką kolumbijskiej tradycji gorzelnianej - dodaje prezes Tenczyńskiej Okovity.

Przypomnijmy. Kampania crowdfundingowa nowej spółki Janusza Palikota - Tenczyńska Okovita wystartowała 29 października. Cel kampanii promowanej na Crowdway.pl wynosi 4,18 mln zł. Szczegóły tutaj.

Joanna Hamdan 11088 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.