Kasy samoobsługowe w Deli Delikatesach

W placówce w Mińsku Mazowieckim zainstalowane zostały dwie kasy samoobsługowe z modułem płatności kartą. Rozwiązanie jest elementem systemu sprzedaży i współpracuje z programem do zarządzania sklepem firmy Insoft.

Właściciel Deli Delikatesy zdecydował się na wdrożenie 6 generacji kas samoobsługowych NCR. To co wyróżnia kasy samoobsługowe NCR to bardzo dobra jakość wykonania, nowoczesny design i zastosowane rozwiązania technologiczne.

- Instalacja kas samoobsługowych pozwala nam na efektywną obsługę klientów płacących kartą. Z naszej analizy wynika, że płatności bezgotówkowe stanowią u nas sporą cześć transakcji dlatego zdecydowaliśmy się na taką konfigurację kas. Urządzenia samoobsługowe są również dla nas odpowiedzią na pojawiające się problemy na rynku pracy - mówi Cezary Słodownik, Deli Delikatesy.

Kupując poprzez samoobsługową kasę klient sam przesuwa opakowania przez czytnik skanując kody kreskowe towarów. Wypełnia czynności zgodne z komunikatami wyświetlanymi na ekranie oraz informacjami głosowymi. Intuicyjny interfejs użytkownika pomaga w dokonaniu transakcji. Kupujący, zgodnie ze swoimi preferencjami, korzysta z automatu gotówkowego, który wydaje resztę lub zintegrowanego systemu obsługi kart płatniczych oraz bonów towarowych. Wybór metody płatności uzależniony jest od wdrożonego w danej placówce modelu rozwiązania samoobsługowego. Kasa kontroluje wagę towarów w celu wykrycia niezeskanowanego produktu dodanego po naliczeniu należności za zakupiony towar. Platforma sprzętowa NCR w połączeniu z odpowiednio dobranym oprogramowaniem gwarantuje niezawodność proponowanego rozwiązania oraz pozwala na współpracę z dowolnym programem magazynowym działającym w placówce.

Kasy samoobsługowe w sklepie Deli Delikatesy w Mińsku Mazowieckim wdrożyła firma Jantar.

Deli Delikatesy działają na rynku od ponad dwudziestu lat jako firma rodzinna. Od początku głównym celem polityki firmy są własne, ręcznie robione wyroby garmażeryjne, a także estetyczne, zadbane i nowoczesne wyposażenie sklepów.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }