Telefon z abonamentem w RTV Euro AGD

Dzięki nowej usłudze, tzw. freepak, w salonach sieci klienci będą mogli nie tylko wybrać smartfon, zakupić go za gotówkę lub w systemie ratalnym, ale także skorzystać z abonamentu telefonicznego Premium Mobile na preferencyjnych warunkach.

Oferta Premium Mobile skierowana jest do wszystkich klientów RTV Euro AGD, a szczególnie do tych, którzy zakupią telefony komórkowe. Abonamenty dostępne są w czterech wariantach cenowych – pakiet 1. za 16,70 zł, pakiet 2. za 19,90 zł, pakiet 3. za 24,70 zł oraz pakiet 4. za 29,70 zł. W ramach każdego klienci mogą korzystać z nielimitowanych połączeń do sieci komórkowych i sms-ów, a także odpowiednio z 3, 10, 20 lub 30 GB internetu. Abonament jest elastyczny, można go wypowiedzieć w dowolnym momencie z zachowaniem 30-dniowego terminu. Gdy klient zapozna się z ofertą w sklepie RTV Euro AGD i wyrazi zainteresowanie abonamentem, wówczas Premium Mobile nawiąże z nim kontakt i klient będzie mógł zawrzeć umowę.

Jak tłumaczy Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu RTV Euro AGD, nowoczesny klient ceni sobie swobodę. Nie chce być ograniczany ani w wyborze asortymentu, ani w kwestiach formalnych. Chciałby kupić dowolny telefon, dostosowany do jego potrzeb, a jednocześnie mieć dostęp do korzystnych cenowo abonamentów, które nie wiązałyby go umowami z operatorem na rok lub więcej. Współpraca RTV Euro AGD z Premium Mobile jest odpowiedzią właśnie na te potrzeby.

- Zależało nam na stworzeniu opcji konkurencyjnej w stosunku do sieci komórkowych, dającej znacznie szerszy wybór - dodaje Artur Binkowski, dyrektor ds. ubezpieczeń i usług dodanych w RTV Euro AGD.

Premium Mobile jest ogólnopolskim operatorem, korzystającym z infrastruktury Plusa, oferującym szeroki zasięg i dostęp do internetu LTE w atrakcyjnych cenach.

Nowa oferta, pod nazwą freepak, była testowana przez kilka ostatnich miesięcy w wybranych salonach stacjonarnych RTV Euro AGD i spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.

Joanna Hamdan 9851 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }