Sokołów z kampanią wizerunkową

Dla tych, co kochają smak.

Wystartowała kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.

Spot oparty został na zestawieniu rozmaitych sytuacji, w których sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski. Zdaniem producenta to produkty uniwersalne, jak i linie stworzone z myślą o grupach z konkretnymi wymaganiami żywieniowymi – np. dla dzieci. Wyróżnikiem wszystkich jest sprawdzona jakość i doskonały smak, ceniony przez miliony Polaków.

Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat). Jego twórcą jest Agencja GPD.

Kampania potrwa do stycznia 2020 roku.

Joanna Hamdan 9968 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }