Grupa PZ Cussons. Luksja na słodko

Nowa linia mydeł do rąk i żeli pod prysznic.

Do szerokiego portfolio produktów Luksja dołączyła limitowana linia żeli pod prysznic i mydeł do rąk o słodkich zapachach. Produkty wpisują się w aktualną porę roku i mają za zadanie umilać pochmurne, jesienne dni wszystkim miłośnikom łakoci.

Nowa linia zawiera 4 żele pod prysznic oraz 3 mydła do rąk z pompką. Miłośnicy marki mogą zatem wybrać swoich nowych, ulubionych bohaterów z opakowań, a są nimi: lody kokosowe, pianki marshmallow, wata cukrowa oraz truskawkowe smoothie. Kolorowe warianty będą stanowić zupełnie nowy, ale i ciekawy element szerokiego portfolio marki.

Zdaniem producenta desery z opakowań z pewnością zwrócą uwagę klientów na drogeryjnych półkach, a ich nietuzinkowe zapachy przyciągną nowych użytkowników marki Luksja.

Rekomendowana cena za 300-ml opakowanie mydła do rąk wynosi 4,49 zł, a za 250 ml żelu pod prysznic - 5,99 zł.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }