Ruch otworzył pierwszy salonik w nowym formacie

13 listopada w Wyszkowie otwarty został pierwszy salonik prasowy spółki Ruch zrealizowany w nowym formacie wizualnym i przestrzennym. Umożliwia sprzedaż nowych produktów asortymentu detalicznego i gastronomicznego przy jednoczesnym zapewnieniu szerokiego dostępu do prasy i usług operatora.

 - To wydarzenie o znaczeniu lokalnym, ale i ogólnopolskim. W Wyszkowie otwieramy salonik prasowy, który daje klientom dostęp do ponad 1000 tytułów prasowych, ale także umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej czy szerokiego asortymentu detalicznego – mówi Miłosz Szulc, prezes zarządu Ruch.

W ofercie nowego saloniku prasowego pojawią się hot-dogi, zapiekanki, kanapki, drożdżówki, pączki oraz gorące napoje takie jak aromatyczna kawa, herbata czy czekolada. W nowym formacie saloniku prasowego znaleźć będzie można także artykuły spożywcze (zimne napoje, słodycze, słone przekąski), artykuły tytoniowe oraz akcesoria do palenia, szereg produktów kosmetycznych, leki i artykuły szkolno-biurowe.

Punkt w Wyszkowie to także mini centrum usług, w którym można nadać i odebrać przesyłkę (Paczka w Ruchu), zarejestrować startery telekomunikacyjne, zrealizować przelewy, opłacić rachunki oraz wypłacić gotówkę za pomocą usługi cashback.

Nowy format saloniku prasowego to m.in. efekt współpracy kolportera z Urzędem Gminy w Wyszkowie. Wymagania dotyczące ładu przestrzennego gminy pozwoliły na wdrożenie nowej – przystającej do wymagań gminy – bryły kiosku.

Salonik Prasowy w Wyszkowie jest też pierwszym punktem Ruchu, w którym klienci mogą skorzystać z nowej oferty książek. Już niebawem w 404 kioskach sieci klienci zyskają dostęp do 100 tysięcy tytułów książkowych.

- To efekt realizacji naszej strategii biznesowej. Wracamy do korzeni – „Prasa, książki, Ruch” – to hasło silnie zakorzenione w świadomości Polaków – mówi Piotr Regulski, członek zarządu Ruch. - Obecnie uruchamiamy nowy produkt, jakim są książki w kioskach Ruchu. Chcemy zbudować silną pozycję na rynku wydawniczym zapewniając czytelnikom dostęp do książek nawet w małych miejscowościach, gdzie nie ma stacjonarnych księgarni – tłumaczy.

Dodaje, że sieć zaczyna od 404 kiosków. W 2020 r. operator zamierza rozwinąć ten projekt do ponad 1000 punktów, w których będzie można kupić książki”. Szeroką ofertę nowości i bestsellerów zapewni współpraca partnerska z największym dystrybutorem książek w Polsce – spółka OSDW Azymut.

W pierwszym etapie wprowadzania do sprzedaży książek, w każdym z ponad 400 punktów na ekspozytorach dostępnych będzie od 30 do 80 książek (w przypadku zainteresowania tytułem niedostępnym fizycznie w kiosku wystarczy złożyć zamówienie u kioskarza, a książka trafi do punktu w przeciągu maksymalnie 48 godzin). Szerzej pisaliśmy o tym tutaj. Dostawy książek będą realizowane raz w tygodniu, co gwarantuje czytelnikom dostęp do najnowszych pozycji na polskim rynku wydawniczym.

Na grudzień Ruch przygotował dla klientów ciekawą ofertę świąteczną, uwzględniającą bestsellery wydawnicze oraz książki dla dzieci. Książki można znaleźć na stronie internetowej www.kiosk.ruch.com.pl. Jest to zintegrowany z aplikacją w punktach sprzedaży prasy sklep internetowy z kompletną ofertą książkową.

 

Katarzyna Pierzchała 3076 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }