Kaufland poszukuje pracowników

W tum celu detalista prowadzi kampanię employer brandingową pod hasłem "Kto jak nie Ty?".

Akcja ma zachęcać do podjęcia pracy w sieci Kaufland poprzez prezentację sylwetek obecnych pracowników tej sieci oraz możliwości rozwoju w firmie.

Działania marketingowe są prowadzone przede wszystkim w kanałach social mediowych. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:  #LudzieWKaufland, #PracaWKaufland, #KarieraWKaufland oraz #ChwalimySię/#DziejeSię.

- Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy - mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego w Kaufland Polska.

Strategia komunikacji i idea kreatywną została przygotowana przez Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska, w tym m.in. zorganizowanych przez klienta materiałów z sesji zdjęciowych z pracownikami oraz ich prawdziwych wypowiedzi i relacji, co jeszcze bardziej wzmacnia i uwiarygadnia kreację kampanii. Agencja była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.

Joanna Hamdan 11088 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.