Procter & Gamble dla wcześniaków

Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Wcześniaka firma wspólnie z Fundacją Wcześniak Rodzice-Rodzicom podsumowała pierwsze dwa lata funkcjonowania kampanii, której celem jest wsparcie przedwcześnie urodzonych dzieci.

W jej ramach P&G dotychczas bezpłatnie przekazał na oddziały neonatologiczne szpitali w całej Polsce milion pieluszek Pampers Preemie Protection stworzonych z myślą o potrzebach wcześniaków.

Jak zapewnia producent pieluszki Pampers Preemie Protection są trzy razy mniejsze niż tradycyjne. Pozwalają na bezszelestne zapięcie na całej powierzchni i dopasowanie pieluchy pomiędzy przewodami a sondami medycznymi. Te najmniejsze służą dzieciom o wadze mniejszej niż 800 g, często urodzonym jeszcze w II trymestrze ciąży. Dostępne są także w rozmiarach – P2 dla dzieci o masie ciała poniżej 1800 g oraz P1 dla dzieci o masie ciała mniejszej niż 2300 g.

Opracowując pieluszkę Pampers Preemie, P&G prowadził badania we współpracy z ponad 100 pielęgniarkami z oddziałów intensywnej terapii noworodka, z USA, Kanady, Francji i Japonii. W projekt zaangażowali byli również najwybitniejsi pediatrzy i dermatolodzy dziecięcy z całego świata.

Ponadto z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Wcześniaka przypadającego na 17 listopada marka Pampers nawiązała współpracę z fotograf - Zuzą Krajewską, która prywatnie jest także mamą wcześniaka.

W ramach wspólnego projektu powstały zdjęcia pod tytułem "Najmniejsi". Fotografie przedstawiają dzieci urodzone przed 36. tygodniem ciąży przebywające na oddziałach intensywnej terapii noworodka.

Autorka na fotografiach przedstawia szpitalną codzienność oraz emocje towarzyszące pierwszym momentom opieki nad noworodkami, które urodziły się przed czasem. Uwagę zwracają kontrasty – kruchość i delikatność wcześniaków w porównaniu z elementami otoczenia, takimi jak sprzęt medyczny czy dłoń lekarza.

Zdjęcia powstały przy wsparciu Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Medycznego Żelazna oraz Klubiku Dziecięcego Pląskowo.

Dodatkowo do 7 grudnia w sieci sklepów Carrefour trwa akcja wsparcia wcześniaków. Za każdą kupioną do tego dnia paczkę pieluszek Pampers firma Procter & Gamble przekaże 1 zł na rzecz Fundacji Wcześniak Rodzicie-Rodzicom, która od 16 lat wspiera leczenie i rehabilitację dzieci przedwcześnie urodzonych.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }