Coca-Cola świątecznie

Marka ruszyła z kampanią której towarzyszy loteria.

W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH, materiały POSM oraz loterię konsumencką, a do współpracy zaangażowała influencerów i tiktokerów.

Po raz kolejny ruszy także świąteczna trasa ciężarówek. O miastach, które odwiedzą, zdecydują sami konsumenci w głosowaniu internetowym. Już 18 listopada wystartuje głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do wybranych miast w Polsce - 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości, a 6 grudnia spośród nich zostaną wyłonione trzy zwycięskie miasta.

Ponadto producent przygotował także loterię konsumencką, która trwa od od 12 listopada do 27 grudnia. Można w niej codziennie wygrać misie polarne, znane z reklam telewizyjnych – tym razem w rozmiarze XXL.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić napój Coca-Cola Regular lub Coca-Cola Zero w butelce ze świątecznymi etykietami, wpisać kod spod nakrętki na profilu marki w aplikacji Messenger i sprawdzić ewentualną wygraną.

Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }