Tenis stołowy w Atrium Reduta

Atrium Reduta, jedno z pięciu centrów handlowych w Warszawie należących do Grupy Atrium, popularyzuje zainteresowanie sportem i alternatywne sposoby spędzania czasu wolnego wśród ludzi młodych. W tym celu nawiązało współpracę z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego.

Elementem współpracy są cosobotnie spotkania z ping-pongiem, przy udziale trenerów i czołowych zawodników tej dyscypliny oraz ogólnodostępna strefa tenisa stołowego, z której można korzystać codziennie. Patronat nad inicjatywą „Weź rakietkę do ręki i graj!” objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.

- Tenis stołowy wybraliśmy nieprzypadkowo. Kluczową grupą odbiorców oferty Reduty są osoby młode do 35. roku życia – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta. - Chcemy wnosić wartość dodaną do ich życia, propagować wśród nich aktywne formy spędzania czasu wolnego i zaszczepiać pasję do sportu. Współpraca z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego to jedno z działań, które ma nam w tym pomóc – podkreśla.

Dariusz Szumacher, prezes Polskiego Związku Tenisa Stołowego dodaje, że tenis stołowy to najwspanialsza dyscyplina sportu na świecie. Dzięki swojej prostocie i łatwości dostępu umożliwia grę, a zatem i ruch fizyczny w zasadzie każdemu. - Ma też nieoceniony wpływ na rozwój pracy mózgu i koordynację motoryczną zwłaszcza osób młodych. Dlatego cieszę się, że wraz z Atrium Reduta możemy propagować aktywność ruchową w oparciu właśnie o tę dyscyplinę – mówi.

Na tle innych krajów Europy polskie społeczeństwo zaliczane jest do mało aktywnych ruchowo. Wraz z wiekiem rośnie liczba osób preferujących statyczne formy spędzania czasu. Potwierdzają to też badania – normy Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) w zakresie aktywności fizycznej w czasie wolnym spełnia jedynie 1/5 Polaków w wieku 15-69 lat (Kantar Public, listopad 2018 ).

Centrum handlowe Atrium Reduta położone jest przy Alejach Jerozolimskich, blisko centrum Warszawy i 15 minut jazdy samochodem od międzynarodowego lotniska im. Fryderyka Chopina. Na powierzchni prawie 50 tys. mkw. GLA znajduje się blisko 140 sklepów i punktów usługowych, hipermarket sieci Carrefour oraz takie punkty usługowe jak: pralnia, apteka, punkt dorabiania kluczy i naprawy obuwia, czy myjnia samochodowa.

Wśród kluczowych najemców centrum znajdują się m.in. takie marki, jak: CCC, Camaieu, Carry, Cinema3D, CityFit, Cropp, Diverse, Duka, Empik, RTV Euro AGD, Fissman, H&M, HEBE, House, KappAhl, Martes Sport, Mohito, Orsay, Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Swiss, Tchibo, Unisono, Venezia. Dla klientów centrum przeznaczono ponad 1,5 tys. miejsc parkingowych. Bezpośredni dojazd do centrum zapewnia 6 linii autobusowych oraz pobliska stacja kolejowa.

Katarzyna Pierzchała 3076 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }