Tymbark w świątecznej kampanii

Szeroka kampania i loteria marki pod wspólnym hasłem "Tym, którzy…" nawiązujązuje do tego, by dać coś od siebie innym.

Hasło przewodnie świątecznej komunikacji powstało w efekcie zabawy nazwą oraz logotypem Tymbarku i wypływa z wartości od zawsze bliskich marce. Łączy ono kampanię (obecną również w postaci billboardów, kreacji digitalowych – w aplikacjach i na stronach internetowych oraz spotów w kinach, na YouTube i w bankomatach) ze świątecznymi materiałami w przestrzeniach sklepowych oraz wielką loterią konsumencką.

W ślad za kampanią reklamową 18 listopada startuje także ogólnopolska promocja konsumencka. W loterii na zwycięzców czekają prezenty dla bliskich – 10 rodzinnych wyjazdów w Alpy i aż 1 000 rodzinnych voucherów do kina. Aby wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić produkty Tymbarku za min. 8 zł i zachować paragon, a następnie zarejestrować go na stronie www.dajcosodsiebie.pl. Kupując soki, nektary lub napoje za minimum 8 zł w wybranych sklepach można odebrać również zestaw naklejek prezentowych.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }