Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni

Marka kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych i we współpracy z wydawcą Storytel przygotowała kolejne 25 audiobooków czytanych przez znanych lektorów.

Druga seria audiobooków Kubusia to klasyczne historie opowiedziane na nowo – przeniesione do współczesności. Wystarczy kupić wybrany sok Kubusia, by odblokować całą bibliotekę audiobooków dostępną na stronie https://kubus.pl/audiobooki – łącznie z opublikowanymi latem klasycznymi bajkami, to już 50 nagrań!

O akcji informuje kampania digitalowa oraz komunikacja w przestrzeniach sklepowych. Ambasadorką została Małgorzata Socha, która wraz z Kubusiem zachęca do słuchania audiobooków. Przy zakupie promocyjnych produktów można dodatkowo otrzymać grę przygotowaną we współpracy z firmą Trefl – i umieszczać na niej Kubusiowe naklejki inspirowane bajkowymi bohaterami. Planszę i instrukcję do gry można też pobrać ze strony www.kubus.pl. Kupując soki Kubusia można natomiast również wziąć udział w konkursie i wygrać specjalnie nagrany audiobook z udziałem ambasadorki.

Wszystkie audiobooki powstały przy współpracy ze Storytel, wydawcą który firmuje akcję. Kody do odblokowania kolekcji znajdują się na naklejkach pod etykietami soków Kubuś Go!, soków gęstych Kubuś w szklanych butelkach oraz Kubuś 100%. Z kolei na rewersach etykiet Kubusia Go! oraz gęstych soków Kubusia w szklanych butelkach oraz w dużych pojemnościach 0,9 l można szukać bajkowych zadań i zagadek.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }