Kubuś zaprasza do Świata Wyobraźni
Marka kontynuuje serię bajkowych niespodzianek dla najmłodszych i we współpracy z wydawcą Storytel przygotowała kolejne 25 audiobooków czytanych przez znanych lektorów.
O akcji informuje kampania digitalowa oraz komunikacja w przestrzeniach sklepowych. Ambasadorką została Małgorzata Socha, która wraz z Kubusiem zachęca do słuchania audiobooków. Przy zakupie promocyjnych produktów można dodatkowo otrzymać grę przygotowaną we współpracy z firmą Trefl – i umieszczać na niej Kubusiowe naklejki inspirowane bajkowymi bohaterami. Planszę i instrukcję do gry można też pobrać ze strony www.kubus.pl. Kupując soki Kubusia można natomiast również wziąć udział w konkursie i wygrać specjalnie nagrany audiobook z udziałem ambasadorki.
Wszystkie audiobooki powstały przy współpracy ze Storytel, wydawcą który firmuje akcję. Kody do odblokowania kolekcji znajdują się na naklejkach pod etykietami soków Kubuś Go!, soków gęstych Kubuś w szklanych butelkach oraz Kubuś 100%. Z kolei na rewersach etykiet Kubusia Go! oraz gęstych soków Kubusia w szklanych butelkach oraz w dużych pojemnościach 0,9 l można szukać bajkowych zadań i zagadek.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze