Finuu komunikuje nowy wariant miksu "bez laktozy"

Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom.

 

FINUU wprowadza na rynek nowy wariant miksu „bez laktozy”.

Grupę docelową nowości stanowią mieszkanki miast powyżej 100 000 osób, interesujące się zdrowym odżywianiem, zdrowym trybem życia, ale także mające problemy z nietolerancjami i alergiami pokarmowymi, poszukujące, wysokiej jakości produktów.

Komunikacja i przekazy kierowane do grupy docelowej są realizowane poprzez social media, rekomendacje i reklamy w digitalu.

Za launch nowego wariantu Finuu odpowiada Streetcom. Agencja zajęła się obsługą projektu od przygotowania strategii komunikacji, poprzez kreacje, zakup mediów, przygotowanie strony www, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z daily influencami oraz działania bezpośrednio wspierające sprzedaż.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }