Shoper ze statusem Facebook Marketing Partner

Shoper zyskał status Facebook Marketing Partner, który pozwala Shoperowi prowadzenie kampanii marketingowych dla kilkunastu tysięcy sklepów w społecznościach Facebooka, czyli na samym Facebooku, jak i Instagramie oraz Messengerze, a w przyszłości także na WhatsApp-ie i na Facebook Marketplace.

Dotychczas usługa Shoper Kampanie obejmowała kampanie produktowe realizowane w wyszukiwarce Google. Szczególnie cenią je sobie właściciele nowo otwieranych sklepów internetowych – z pomocą reklam produktowych, które są kierowane do odbiorców zainteresowanych daną branżą czy produktem, mogą one w stosunkowo krótkim czasie pomóc zdobyć pierwszych, bardzo cennych klientów.
 
– Dla sprzedawców ważne jest dziś szukanie nowych kanałów dotarcia ze swoją ofertą i przekazem reklamowym do klienta. Sklepy, którym zależy na rozwoju, wciąż muszą szukać dla siebie odpowiednich rozwiązań i stale je optymalizować - mówi Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper. - Reklama na Facebooku czy Instagramie daje pewną gwarancję dotarcia do klienta. Inną niż w przypadku Google, gdzie wpisana fraza zwraca konkretne produkty, tutaj to my docieramy do użytkowników o konkretnym profilu bądź retargetujemy już aktualnie pozyskanych – tłumaczy.  
 
Współpraca marketingowa z Facebookiem nie ogranicza się jednak tylko do działań w obrębie tego jednego serwisu. Status Facebook Marketing Partner pozwala na uruchamianie kampanii reklamowych dla sklepów Shoper zarówno na Facebooku, jak i Instagramie oraz Messengerze. W przyszłości także w komunikatorze WhatsApp i na Facebook Marketplace. A to oznacza zupełnie nowe możliwości reklamowe dla e-sklepów, wpływające na ich rozwój oraz skuteczniejsze zdobywanie kolejnych zamówień.
 
– Status Facebook Partner to najlepszy dowód na to, że Shoper nieustannie stawia na rozwój i chce dostarczać swoim klientom jak najbardziej nowoczesne narzędzia do sprzedaży w internecie. Jestem przekonany, że nie tylko mamy dziś sklepom internetowym najwięcej do zaoferowania, ale też – że jeszcze wiele uda nam się wspólnie zrobić, by sprzedaż i zakupy online były w Polsce bardziej wygodne i bezpiecznie – komentuje Krzysztof Krawczyk.
 
Shoper to m.in. dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }