Netto wprowadza kartę klienta "Czas na biznes"

Oferta sieci skierowana jest do przedsiębiorców oraz instytucji.

Karta klienta „Czas na biznes” daje możliwość skorzystania z odroczonego terminu płatności i automatycznego fakturowania za zakupy we wszystkich sklepach Netto w Polsce.

- Takie rozwiązanie pozwala na lepsze planowanie budżetu i zaoszczędzenie czasu przy wielokrotnym dokonywaniu zakupów. Zarówno uczestnictwo w programie, jak i sama karta są całkowicie bezpłatne - informuje Janusz Stroka, dyrektor generalny Netto Polska.

Aby założyć kartę klienta „Czas na biznes”, wystarczy wypełnić specjalny formularz, który dostępny jest na stronie www.netto.pl/czas-na-biznes/. Proces całej aplikacji jest niezwykle prosty. Wymaga jedynie podania podstawowych danych rejestracyjnych i kontaktowych. Zaraz po podpisaniu umowy zostanie wygenerowana karta klienta i wysłana kurierem pod adres firmy podany w formularzu.

- Pierwszą i najważniejszą korzyścią posiadania karty „Czas na biznes” jest możliwość dokonywania bezgotówkowej formy płatności za zakupy we wszystkich sklepach Netto w Polsce. System będzie wyręczał Cię także w fakturowaniu. Dokumenty będą generowane automatycznie i wysyłane pod wskazany adres e-mail - mówi Janusz Stroka.

Jeśli chodzi o limit kredytu kupieckiego, będzie on uzależniony od potrzeb danego klienta oraz analizy ryzyka przeprowadzonej przez Netto. Gdy w trakcie korzystania z programu okaże się, że nałożony na początku limit jest niewystarczający, posiadacz karty może wnioskować o zmianę jego wysokości. Sam limit odnawia się po każdorazowym opłaceniu faktury (także przed terminem jej wymagalności). Co więcej, takiej formy płatności można dokonywać nawet przy najmniejszych zakupach.

- Program „Czas na biznes” to z naszej strony odpowiedź na zapotrzebowanie na tego rodzaju usługę ze strony firm i instytucji, które często zwracają się do nas z pytaniami o bardziej elastyczne możliwości współpracy. Korzystanie z naszej karty i kredytu kupieckiego bez opłat, prowizji i odsetek zapewnia im wymierne oszczędności, także czasowe, wygodę, szybkość transakcji i porządek w fakturowaniu - dodaje Janusz Stroka. 

Joanna Hamdan 9968 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }