

Wódka Russian Standard
W nowej, limitowanej edycja już w sprzedaży.
Butelka Hermitage Edition inspirowana jest ikoniczną architekturą Pałacu Zimowego – najsłynniejszego, barokowego pałacu czasów carskiej Rosji, zbudowanego w XIII wieku dla carycy Elżbiety, a następnie przemienionego przez cesarzową Katarzynę II w ogromną galerię sztuki. Obecnie Pałac Zimowy jest najbardziej charakterystyczną częścią Ermitażu, największego muzeum sztuki w Rosji i jednocześnie jednego z największych muzeów na świecie, wypełnionego wspaniałymi kolekcjami dzieł sztuki.
Opakowanie nowej edycji wódki Russian Standard, która produkowana jest zaledwie kilkanaście kilometrów od charakterystycznego, zielonego Pałacu Zimowego, czerpie inspirację z jego bogato zdobionej architektury. Butelka odwzorowuje kolor jego elewacji, wspaniałych złoconych bram i carskiego monogramu, znajdującego się nad głównym wejściem, będąc tym samym uosobieniem złotych czasów rosyjskiej kultury i sztuki.
Russian Standard to najbardziej autentyczna, rosyjska wódka o łagodnym, naturalnym smaku. Stworzona w Sankt Petersburgu w 1894 roku, łączy w sobie składniki najwyższej jakości. Pszenica ozima z rosyjskich stepów, dziesiątki etapów destylacji spirytusu i krystalicznie czysta woda z podziemnych źródeł jeziora Ładoga składają się na niezrównaną czystość i unikalny smak Russian Standard. Aromat świeżo upieczonego chleba, pszeniczny smak i długi, smakowity finisz zdobyły już serca wielu koneserów mocnych alkoholi z całego świata, jednocześnie wygrywając dla marki Russian Standard medale w wielu branżowych konkursach.
Sprzedaż limitowanych edycji wódki Russian Standard wspierana będzie materiałami POS oraz działaniami PR i w kanale prasy handlowej. Wódki Russian Standard Lyubavin Edition oraz Russian Standard Hermitage Edition dostępna będą na sklepowych półkach w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego od początku grudnia w butelkach o pojemności 700 ml. Rekomendowana cena nowości to 49,99 zł w kanale handlu tradycyjnego.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze