Nowa marka kosmetyczna w sieci Rossmann

BodyBoom, polska marka kosmetyków sprzedawana głównie w internecie, w lipcu 2019 r. trafiła pod skrzydła Bielendy i teraz poszerza swoje kanały dystrybucji. Zaczyna od Rossmanna.

Marka BodyBoom powstała w 2015 r., początkowo jako polski startup, a od lipca 2019 r. pod skrzydłami Bielenda Kosmetyki Naturalne. Do tej pory marka BodyBoom sprzedawana była internecie, dzięki dedykowanej stronie. Aktualnie Bielenda poszerza dystrybucję marki.

- Rynek detaliczny w Polsce stanowił dotychczas duże wyzwanie dla BodyBoom. W większości przypadków półki sieci handlowych są zdominowane przez wielkie koncerny o silnej pozycji rynkowej. Młodym, niszowym markom trudno jest się przebić nawet z najlepszym produktem - mówi Iwona Czopek, head of marketing & communication marki BodyBoom.

Jako marka działająca pod skrzydłami Bielenda Kosmetyki Naturalne, udało się jednak skorzystać z potencjału kapitałowego i wypracowanych kanałów dystrybucji firmy, tym samym peelingi BodyBoom trafią do drogerii Rossmann. - Współpracę z siecią Rossmann zaczynamy od peelingów kawowych, które stanowią znak rozpoznawczy BodyBoom, w opakowaniach 100 g oraz idealnych na podróż doypackach 30 g. Na półkach pojawią się warianty cieszące się największym zainteresowaniem użytkowniczek, wśród nich znajdą się między innymi nasze bestsellery: peelingi kawowe Uwodzicielski Oryginał i Shimmer Gold oraz tegoroczne nowości: peeling kawowy wzbogacony olejem z konopi Cannabis Oil oraz unikatowy na rynku peeling kokosowy Sweet Coco - wymienia Iwona Czopek. 

Peelingi dostępne są w cenie 24,99 zł za wariant 100 g i 10,99 zł za mniejszą pojemność, czyli 30g.

- Liczymy, że rozszerzenie dystrybucji i wejście na półki największej sieci drogeryjnej w Polsce będzie dobrym wstępem do dalszej ekspansji na rynku detalicznym – dodaje Iwona Czopek.

Bielenda to polski producent kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.

Ilona Mrozowska 3344 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }