Codziennie 2 mln Polaków odwiedza sklepy Lewiatan

Wśród sieci franczyzowych Lewiatan zajmuje pierwsze miejsce w Polsce pod względem wielkości obrotów - poinformował PAP Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding. Według niego, zakupy w sklepach z tym logo robi każdego dnia ok. 2 mln klientów.

Marcin Poniatowski (na zdjęciu) podkreślił, że sieć, która skupia polskich przedsiębiorców, stawia też na rozwój własnej marki.

- W wielu przypadkach produkty oznaczone logo Lewiatana stają się liderami w swoich kategoriach, sprzedają się najlepiej i klienci właśnie po nie przychodzą – znając ich jakość i dobrą cenę – podkreślił.

Firma Lewiatan, która obchodzi w tym roku 25. rocznicę istnienia, jest jednym z największych pracodawców w kraju i zatrudnia ok. 30 tys. osób. Do sieci należy 3200 sklepów o powierzchni do 200 mkw.

Katarzyna Pierzchała 3071 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }