W Biedronce i Hebe pojawią się ekrany multimedialne

W ramach nowej umowy Bank Pekao wprowadzi do wszystkich, prawie 3000 sklepów Biedronka oraz ponad 200 drogerii Hebe urządzenia multimedialne z ekranem dotykowym, które umożliwią wyświetlanie na ekranach treści marketingowych i przyspieszą transakcję.

Biedronka i Hebe postanowiły kontynuować dotychczasową współpracę z Bankiem Pekao w zakresie obsługi akceptacji kart płatniczych przez kolejne 5 lat.

– Cieszymy się, że będziemy mogli kontynuować tę wieloletnią współpracę. W ramach programu cyfrowej transformacji intensywnie rozwijamy nasz biznes płatniczy, stawiając na rozwój nowoczesnych i kompleksowych usług – mówi Marek Tomczuk, wiceprezes Banku Pekao, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej. - Kolejna umowa z tak dużą firmą świadczy o tym, że idziemy w dobrym kierunku – uważa.

Pięć lat temu Bank Pekao wprowadził do sklepów Biedronka terminale płatnicze i od tamtego czasu udoskonala obsługę transakcji bezgotówkowych. Od września 2018 r. klienci mogą korzystać z płatności mobilnych Blik, które cieszą się stale rosnącą popularnością (w Biedronce średnio o ok. 15% miesięcznie). Z kolei obcokrajowcy cenią wdrożenie obsługi przewalutowania transakcji w trybie zbliżeniowym – są one coraz powszechniejsze.

Pod koniec sierpnia tego roku bank uruchomił program poleceń dla klientów biznesowych, promujący terminale płatnicze. W zamian za polecenie innym przedsiębiorcom korzystania z terminali, można odebrać e-kody zakupowe do sieci Biedronka.

Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację.

Katarzyna Pierzchała 3076 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }