41 youtuberów w nowej kampanii AliExpress

Akcja pod hasztagiem #mamTOzALI zorganizowana została z okazji Global Shopping Festival rozpoczynającego się 11 listopada.

W jego ramach pojawiają się przeceny, wyprzedaże, a każdy nowy użytkownik AliExpress może skorzystać z kodu zniżkowego na kwotę 4 dolarów.
 
Kampania z udziałem youtuberów prezentuje różnorodność produktów dostępnych na platformie. Główny cel prowadzonych działań z influencerami to pozyskanie nowych, niezarejestrowanych jeszcze użytkowników.
 
Każdy z 41 youtuberów otrzymał indywidualny kod zniżkowy do wypromowania wśród swoich widzów. Zgodnie z założonym celem do współpracy zaangażowano youtuberów docierających do odpowiednich grup docelowych i publikujących treści w wielu różnych kategoriach, takich jak gaming, beauty, lifestyle, sport czy edukacja.
 
Ambasadorami AliExpress zostało łącznie 41 youtuberów, m.in.: AdBuster, Unboxall, Naruciak, Gimper, Aleksandra Żuraw, Jelenie Jaja, SKKF, Kuba Klawiter, A co my to mamy, Danny Ferreri, Alex Mandostyle, Zmalowana i wielu innych.
 
W ramach kampanii każdy z twórców opublikuje dedykowany materiał wideo na YouTube oraz posty wspierające komunikację w pozostałych kanałach social media.
 
Kampania trwa do 28 listopada i obejmie również promocję "Black Friday", kody rabatowe będą ważne do końca grudnia.  

Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia (Grupa LTTM).

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }