41 youtuberów w nowej kampanii AliExpress
Akcja pod hasztagiem #mamTOzALI zorganizowana została z okazji Global Shopping Festival rozpoczynającego się 11 listopada.
W jego ramach pojawiają się przeceny, wyprzedaże, a każdy nowy użytkownik AliExpress może skorzystać z kodu zniżkowego na kwotę 4 dolarów.
Kampania z udziałem youtuberów prezentuje różnorodność produktów dostępnych na platformie. Główny cel prowadzonych działań z influencerami to pozyskanie nowych, niezarejestrowanych jeszcze użytkowników.
Każdy z 41 youtuberów otrzymał indywidualny kod zniżkowy do wypromowania wśród swoich widzów. Zgodnie z założonym celem do współpracy zaangażowano youtuberów docierających do odpowiednich grup docelowych i publikujących treści w wielu różnych kategoriach, takich jak gaming, beauty, lifestyle, sport czy edukacja.
Ambasadorami AliExpress zostało łącznie 41 youtuberów, m.in.: AdBuster, Unboxall, Naruciak, Gimper, Aleksandra Żuraw, Jelenie Jaja, SKKF, Kuba Klawiter, A co my to mamy, Danny Ferreri, Alex Mandostyle, Zmalowana i wielu innych.
W ramach kampanii każdy z twórców opublikuje dedykowany materiał wideo na YouTube oraz posty wspierające komunikację w pozostałych kanałach social media.
Kampania trwa do 28 listopada i obejmie również promocję "Black Friday", kody rabatowe będą ważne do końca grudnia.
Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia (Grupa LTTM).

Joanna Hamdan
9854 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.
Komentarze