Recepta firmy Wanzl na elastyczny i ekologiczny sklep [GALERIA]

Stworzenie dobrze zorganizowanego sklepu, który zapewnia kupującym komfort, wymaga wiedzy, doświadczenia i wysokiej jakości rozwiązań aranżacyjnych. Już wkrótce, na Targach RetailShow, eksperci firmy Wanzl powiedzą jak dobrze to zrobić.

Tegoroczny Modelowy Sklep na RetailShow, zaaranżowany jako delikatesy spożywcze, w znacznej części zostanie wyposażony artykułami firmy Wanzl. Zaprojektowany zgodnie z trendami w branży handlowej, będzie stanowił odzwierciedlenie potrzeb klientów.

– Ekspozycję oprzemy na dotychczasowych systemach meblowych, by pokazać, że w ramach tych samych rozwiązań, można dokonywać wielu nowych aranżacji przestrzeni. Zaprezentujemy też oczywiście nowości, jak na przykład wózki sklepowe z zupełnie nowymi rączkami i siedzonkami EvoGrip czy nową wersję systemu BakeOff – zapowiada Magdalena Skowrońska, manager ds. marketingu i komunikacji wewnętrznej.

Od konceptu, przez projekt, po gotową przestrzeń sklepową lub przebudowę wybranych działów czy stref specjalnych - przez cały proces przeprowadzą eksperci firmy Wanzl. Jakościowe i trwałe rozwiązania tej firmy będzie można przetestować w Modelowym Sklepie oraz na stoisku nr C25 na 10 Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow. Wydarzenie odbędzie się 20-21 listopada 2019 w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Jedna inwestycja - wiele możliwości

Organizatorzy Targów RetailShow zaufali firmie Wanzl. Modelowy Sklep w istotnym zakresie będzie oparty na oryginalnym systemie Wire Tech. Ten, dzięki oszczędnej formie, skupia uwagę klienta na eksponowanym towarze. Zapewnia też szerokie możliwości aranżacyjne, pozwalając podchodzić do remodelingu ekonomicznie. Zmiany wystroju są konieczne, co pokazują wyniki badań naukowców z Monash University. Remodeling utrzymuje wzrost sprzedaży w sklepie przez cały kolejny rok.i Warto więc tak dobierać wyposażenie, by pozwalało ono na zmianę aranżacji w ramach początkowej inwestycji.

– W Modelowym Sklepie na RetailShow pokażemy, że można podejść ekonomicznie i ekologicznie do wyposażenia sklepu. Chcemy przekonać klientów, że nie zawsze trzeba inwestować w nowe. Możliwa jest zmiana układu, kolorystyki czy zastosowanie innowacyjnych materiałów, co pozwala uzyskać efekt przebudowy wnętrza sklepowego – przekonuje Michał Mitek, Design Project Manager z firmy Wanzl.

BakeOff 3.0 i wszystko rozchodzi się jak świeże bułeczki

System BakeOff 3.0 to odpowiedź na potrzeby w zakresie ekspozycji wyrobów piekarniczych. Stale zmieniające się preferencje klientów wymagają od dostawców np. tradycyjnych sposobów wypiekania czy uwzględnienia zapotrzebowania na zdrową żywność, a co za tym idzie, innych potrzeb ekspozycyjnych. System BakeOff daje możliwości m.in. precyzyjnego posortowania produktów, nawet do 12 rodzajów pieczywa w jednym module, wygodne zatowarowanie czy zamontowanie zintegrowanej maszyny do krojenia.

Powiew świeżości w sklepie

Innym ważnym elementem ekspozycji sklepowej na RetailShow będzie system design Vitable na owoce i warzywa do placówek z ograniczonym miejscem w alejkach, dla którego inspirację projektantów stanowił tradycyjne stragany. Wygląd i aranżację systemu można dowolnie zmieniać. Bez względu na to, które warzywa czy owoce są aktualnie sezonowe, system można elastycznie dostosować wyposażając go w dodatkowe półki na produkty impulsowe czy pokrewne np. oliwy, sosy, zioła.

Więcej informacji o firmie znajduje się na www.wanzl.pl.

i https://research.monash.edu/en/publications/the-magnitude-of-change-effect-in-store-remodeling

Ilona Mrozowska 3344 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }