Burger King wprowadza roślinnego burgera

Od 12 listopada we wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce, dostępny jest Rebel Whopper.

Rebel Whopper to 100% Whopper. Od kultowego burgera różni się jedynie tym, że ma w sobie 0% wołowiny. Została ona zastąpiona roślinnym patty, przy czym smak pozostał ten sam.

Rebel Whopper to grillowane na prawdziwym ogniu, roślinne patty w bułce, serwowane ze świeżo pokrojonymi pomidorami, sałatą, majonezem, keczupem oraz piklami i pokrojoną w plasterki cebulą.

Jego receptura została opracowana z marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa.

- Jesteśmy przekonani, że Rebel Whopper to alternatywa, na którą czekali wszyscy miłośnicy kultowego Whoppera. Jestem niezmiernie podekscytowany, że daliśmy Gościom naszych restauracji możliwość spróbowania Rebel Whoppera. Sami będą mogli ocenić czy czuć jakąkolwiek różnicę! - podkreśla David Shear, prezes Burger King EMEA, komentując historyczny przełom w sieci.

Rebel Whoppera z sukcesem został już wprowadzony w USA i Szwecji, co zachęciło Burger Kinga, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników burgerów w innych krajach. Od 12 listopada burgery z roślinnym patty są dostępne w menu ponad 2500 lokali.

Założona w 1954 r. marka Burger King jest drugą co do wielkości siecią quick service restaurant na świecie. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Obecnie ma ponad 17 800 restauracji w ponad 100 krajach - w Polsce działają w sumie 64. 

Nowość Burger King w naszym kraju wspiera w social mediach agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }