Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Startuje nowa odsłona serialu internetowego Ballantine’s

Fabuła serialu została osnuta wokół procesu powstawania whisky.

8 listopada ruszyła nowa odsłona mini-serialu Kropla Prawdy, wyprodukowanego przez markę Ballantine’s i agencję MullenLowe Warsaw. Produkcja jest elementem kampanii marki edukującej na temat rodzajów oraz procesu powstawania whisky.

- Wiedza na temat whisky w Polsce stale rośnie, a marka Ballantine’s już 3 rok z rzędu aktywnie wspiera jej rozwój. Bazując na doświadczeniach z poprzednich kampanii, postanowiliśmy kontynuować edukację konsumentów poprzez wykorzystanie formy, która będzie dla nich angażująca i interesująca. Tą formą jest serial, w którym w subtelny i zrozumiały sposób opowiadamy o whisky, nie zapominając przy tym o wciągającej fabule - mówi Maciej Jakimowicz, Ballantine’s senior brand manager.

W produkcję nowej odsłony Kropli Prawdy zaangażowani zostali aktorzy oraz twórcy teatralni i filmowi, tacy jak: Piotr Stramowski, Krzysztof Czeczot, Monika Pikuła, Karolina Porcari i Philip Lenkovsky. Natomiast reżyserem tegorocznego serialu jest Łukasz Kośmicki, autor scenariusza do filmu Dom Zły oraz reżyser jednej z najnowszych polskich produkcji, Ukryta Gra.

Serial dostępny jest na dedykowanej platformie kroplaprawdy.pl, na kanale Youtube serialu oraz na platformach tegorocznego partnera serialu – CDA i CDA Premium. Działania promocyjne prowadzone są na kanałach własnych marki - Facebook, Instagram i Youtube, a także w in-storze.

Scenariusz serialu stworzyła agencja MullenLowe Warsaw wraz z reżyserem Łukaszem Kośmickim. Za produkcję serialu odpowiedzialne było studio filmowe Opus, a wsparcie PR kampanii zapewniła agencja MSL. Natomiast za dobór i pozyskanie aktorów odpowiada Stars4Brands.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }