Pantene rusza z kampanią "Oh my Gold!"

Wystąpią w niej ambasadorki marki: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska.

Celem akcji skierowanej do kobiet w każdym wieku i prowadzonej pod hasłem „Oh my Gold!” jest zwiększenie świadomości dotyczącej różnych potrzeb włosów i odpowiedniego ich odżywienia.

Komunikację wspierają 4 różne ambasadorki: Lidia Popiel, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska oraz Natalia Kukulska, które pojawią się we wszystkich materiałach reklamowych. Każda z nich reprezentuje inny typ włosów, a co za tym idzie, różne potrzeby ich dotyczące.

Działania obejmą telewizję, digital, prasę oraz kanały social mediowe ambasadorek.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii oraz negocjacjami kontraktów ambasadorskich zajął się dom mediowy MediaCom, a kreację na potrzeby kampanii opracowała agencja reklamowa Grey Poland.

Kampania „Oh my Gold!” jest kolejną odsłoną działań reklamowych marki Pantene, które potrwają do czerwca 2020 r. Poprzednia prowadzona pod hasłem „Great Hair Day” miała miejsce od lipca do września i wspierała wprowadzenie nowej linii kosmetyków premium z kolekcji Pantene Hair Biology, w której znaleźć można m.in. specjalne szampony, odżywki i kuracje. 

Joanna Hamdan 9690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }