Nanovo i jego nowe stanowisko paperless

Firma wprowadza rozwiązanie usprawniające i "cyfryzujące" proces podpisywania dokumentów w punktach obsługi klienta. Nanovo Work Station (NWS) jest równocześnie narzędziem do kontekstowej, cyfrowej komunikacji z klientem.

Codziennie w punktach sprzedaży i obsługi klienta mają miejsce setki tysięcy spotkań, podczas których przekazywane są informacje sprzedażowe, marketingowe oraz potwierdzane są różne dokumenty. Większość tego typu placówek nadal obwieszona jest papierowymi plakatami. Naturalnym jest, że kupujący w takich warunkach ma wrażenie, że organizacja, która oferuje mu produkt czy usługę nie jest nowoczesna i nie w pełni korzysta z nowych technologii.

Co więcej, komunikacja i procesy, których podstawą jest papier, nie kojarzą się z ekologią oraz często są mało efektywne. - Dlatego też analizując trendy, otwartość konsumentów oraz firm, postanowiliśmy zaoferować rynkowi wyjątkowe rozwiązanie. Work Station to najbardziej zaawansowane stanowisko na rynku w kategorii retail paperless – uważa Dariusz Sobczak, CCO i współzałożyciel Nanovo.

Wymienia, że urządzenie z jednej strony pozwala „cyfryzować” proces obsługi klienta wprowadzając elektroniczny podpis, a z drugiej otwiera szerokie możliwości do budowy angażującej, cyfrowej komunikacji.

 Nowa komunikacja z klientem

Work Station to rozwiązanie zaprojektowane i zbudowane przez zespół Nanovo, który uważa, że jest ono zaawansowane od strony oprogramowania i niezwykle elastyczne w warstwie sprzętowej. Pozwala połączyć w jednym urządzeniu trzy istotne elementy obsługi klientów w fizycznych lokalizacjach: bezpośrednią i kontekstową komunikację z klientem, proces podpisywania dokumentów oraz ocenę satysfakcji klientów.

Z poziomu jednej stacji roboczej można dowiedzieć się więcej na temat oferowanych produktów i usług, zawrzeć umowę za pomocą podpisu elektronicznego oraz podzielić się opinią na temat produktu, usługi lub obsługi.

- To idealne połączenie, dzięki któremu firmy mogą skierować do klientów odwiedzających ich placówki spersonalizowaną i opartą na konkretnym kontekście komunikację, usprawnić proces podpisywania umów, zaoszczędzać ilość zużywanego papieru, optymalizować logistykę obiegu dokumentów i ich archiwizacji, podnieść efektywność pracowników – wymienia Dariusz Sobczak, który dodaje, że pozyskiwanie w czasie rzeczywistym cennych opinii związanych trwale z konkretnym procesem obsługi, doradcą, ofertą jest dziś również niezmiernie wartościowe.

 - To połączenie jakiego dotychczas nie było. Budując Work Station w centrum uwagi był końcowy użytkownik, który odwiedza placówki doradcze lub handlowo-usługowe. W rolach głównych postawiliśmy funkcjonalność, płynność i łatwość obsługi oraz możliwość integracji – podkreśla współzałożyciel Nanovo.

 Elastyczne rozwiązanie

Nowy produkt oferowany przez Nanovo ma szerokie zastosowanie. Jego naturalnymi odbiorcami są te sektory, w których zawiera się umowy i obsługuje klientów. Nanovo Work Station w zależności od wersji będzie dostępne jako rozwiązanie stacjonarne lub mobilne. Od strony sprzętowej to rozwiązanie tabletowe połączone z dedykowanym rysikiem. NWS może być też zintegrowane z cyfrowym, centralnym kanałem komunikacji w placówce i wzmacniać cyfrowe doświadczenie.

- Mobilni konsultanci i sprzedawcy będą mieli możliwość używania Nanovo Work Station także poza punktem stacjonarnym dopasowując się do miejsc spotkań dogodnych dla ich klientów – wyjaśnia Jakub Głuszkiewicz, CTO i współzałożyciel Nanovo.

Rozwiązanie Work Station bazuje na oprogramowaniu Signio będącym autorskim systemem Nanovo. Firma oferuje również pakiety usług dodatkowych m.in opracowanie dedykowanych content planów, dopasowanego do charakteru miejsca UX/UI, integrację oraz wsparcie w administracji systemu. Nanovo zapewnia także usługi serwisu i utrzymania związane z użytkowaniem rozwiązania Work Station.

Nowy produkt Nanovo będzie oferowany w dedykowanym, elastycznym modelu licencyjnym. Firmy zainteresowane wdrożeniem rozwiązania mogą przed realizacją szerszej współpracy testować urządzenie w trakcie okresu próbnego.

Nanovo to polska spółka technologiczna, funkcjonująca w środowiskach retailtech, proptech, paperless. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrożeniach cyfrowych kanałów komunikacji dedykowanych dla przestrzeni handlowo-usługowych i obiektów biurowych. Firma współpracuje m.in. z Play, eobuwie.pl, Żabka, Rtv Euro Agd, Sephora, Hebe czy mBank.

Katarzyna Pierzchała 3015 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }