"Upiecz Dzieciom radość!"

Pod takim hasłem 4 listopada ruszyła ogólnopolska akcja świąteczna marki Kasia.

W nadchodzące święta, wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, marka Kasia zachęcać będzie Polaków do niesienia pomocy potrzebującym dzieciom.

By pomóc, wystarczy zakupić produkt, upiec świąteczne pierniczki i opublikować ich zdjęcie na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie z hashtagiem #UpieczDzieciomRadosc.

Każde opublikowane zdjęcie to 1 zł dla potrzebujących dzieci. Dzięki zabawie związanej z udostępnianiem zdjęć marka Kasia przekaże Stowarzyszeniu łącznie aż 100 000 zł.

Akcja „Upiecz Dzieciom radość!” uzyska wsparcie medialne. Realizowane będą m.in. działania promocyjne w internecie, obejmujące emisję filmów pre-roll na YouTubie, kampanię display na Facebooku oraz działania z influencerami. Do wspólnego pieczenia świątecznych pierniczków zachęcać będą ambasadorzy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Działaniom online towarzyszyć będą ponadto reklamy w prasie kobiecej. Akcja komunikowana będzie także na dedykowanym opakowaniu produktów marki Kasia na którym konsumenci odnajdą także przepis na doskonałe pierniczki.

Akcja potrwa do 24 grudnia.

Joanna Hamdan 9690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }