Odkurzacz Electrolux Pure Q9 w kampanii

Akcja wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia.

Nowy Pure Q9 to bezprzewodowy odkurzacz Electrolux. Kampania promocyjna nowości ma na celu podkreślenie uniwersalnych rozwiązań produktu, które dostosowują się do konkretnych wymagań każdego użytkownika.

W wideo promującym, które zostało przygotowane na potrzeby kampanii podkreślone zostały najważniejsze cechy nowego odkurzacza Electrolux, czyli m.in. niezwykle cicha praca, lekkość, dzięki wykorzystaniu aluminium, wygoda ładowania, wydajność i długi czas pracy, a także zaawansowane technologie, takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji, który maksymalnie ułatwia korzystanie z odkurzacza. Pure Q9 to również połączenie najwyższej jakości materiałów i nowoczesnego designu.

Na kampanię Electrolux, która potrwa do końca grudnia, składają się działania online, w social mediach, emisja spotów reklamowych w TV (Polsat, TVN, PST Theme, TVP Theme), a także współpraca z Influencerami.

Za kreację spotu TV i kampanii online odpowiedzialna jest agencja Feno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za działania PR odpowiada natomiast agencja 2BUP Consulting (Grupa Garden of Words).

Jednym z elementów kampanii marketingowej jest także promocja,w której klienci mogą przez 30 dni testować nowy odkurzacz. Jeżeli nie spełni on ich oczekiwań, klient otrzyma zwrot pieniędzy. Zaś osoby, które zdecydują się na pozostawienie odkurzacza będą mogły otrzymać zestaw akcesoriów. Nagroda przekazywana jest po rejestracji na stronie www.electrolux.pl/promocje i dodaniu opinii na temat odkurzacza Pure Q9 oraz załączeniu skanu dowodu zakupu w terminie 30 dni od daty zakupu urządzenia i najpóźniej do dnia 29 stycznia 2020 roku.

Joanna Hamdan 9729 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }