W Biedronce sprzedawcy są świeżoznawcami

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca pracowników Biedronki jako ekspertów od jakości i świeżości - są oni "Świeżoznawcami". To kolejne innowacyjne działanie sieci w obszarze produktów świeżych.

Biedronka buduje swoją pozycję wiodącej sieci sklepów w obszarze produktów świeżych. Dziś blisko 70% klientów codziennie kupuje w sklepach tej sieci produkty świeże – owoce i warzywa, pieczywo czy świeże mięso lub ryby.

Wśród bestsellerów, obok polskich jabłek, warzyw korzeniowych i cytrusów, są także morele i polski czosnek, a do najszybciej rosnących kategorii należą owoce miękkie – truskawki, maliny, borówka, jeżyny oraz owoce bio.

Jakość produktów świeżych w Biedronce doceniają nie tylko klienci, ale i eksperci. Operator w tym roku otrzymał wyróżnienie w branżowym konkursie w kategorii Market Roku za produkty świeże, jury doceniło sieć za kształtowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród dzieci i młodzieży przez kampanie edukacyjne. W ramach akcji lojalnościowych Gang Słodziaków i Gang Świeżaków Biedronka promuje zakup świeżych owoców i warzyw.

Kim są "Świeżoznawcy"?

W proces kontroli produktów świeżych zaangażowanych jest wiele osób – od rolników i dostawców, przez pracowników działu jakości, aż do pracowników sklepów, czyli „Świeżoznawców” Biedronki. Pracownicy zdobywają ekspercką wiedzę z zakresu jakości uczestnicząc w zajęciach Szkoły Produktów Świeżych. W latach w 2014-2019 szkolenia ukończyło ponad 54 tys. pracowników. Dla przykładu tylko w 2018 r. kontroli poddano 6 500 000 opakowań zbiorczych owoców i warzyw.

- Akcja Świeżoznawcy podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów – wyjaśnia Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka. - Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków – dodaje.

„Więcej świeżości w codzienności” to hasło przewodnie kampanii. Jej głównymi bohaterami są pracownicy sieci, których można spotkać przy codziennych obowiązkach związanych z dbaniem o jakość warzyw i owoców, mięs i pieczywa w sklepie, a także w sytuacjach prywatnych, podczas chwil spędzonych z rodziną czy realizowaniem pasji.

Kampanii towarzyszą chwytliwe i zabawne gry słów, jak np. „Niezawodni na boisku i stoisku”, „Biegli w potrawach i dostawach”, „Dobrzy w lekcjach i selekcjach”, „Otwarci na zmiany i odmiany”, które podkreślają podobieństwo sytuacji związanych z życiem prywatnym i zawodowym.

 - W codziennej pracy zauważam, jak ważna jest świeżość produktów, szczególnie owoców i warzyw dla naszych klientów, którzy na co dzień robią zakupy w naszym sklepie w Biłgoraju – mówi Anna, bohaterka jednego ze spotów, którą na co dzień spotykają klienci jednego z czterech sklepów Biedronka w Biłgoraju. - Wiedzę nt. owoców i warzyw zbierałam na szkoleniach w ramach Szkoły Produktów Świeżych i podczas codziennej pracy w sklepie. Teraz z przyjemnością dzielę się tą wiedzą z klientami Biedronki – uważa.

„Więcej świeżości w codzienności”

Kampania Świeżoznawcy prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. Została uruchomiona również w outdoorze. Agencjami odpowiedzialnymi za kreację kampanii „Więcej świeżości w codzienności” są Duda i About Ad, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

 

Katarzyna Pierzchała 3015 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }