15 tys. chętnych do testowania produktów w Aldim

Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu Aldi jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerami - klienci sieci wyłonieni spośród 15 tys. chętnych!

Od września Aldi prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem Raz Aldi, Zawsze Aldi, będącym nowym sloganem marki. Jej bohaterami są wybrane produkty marki własnej, do których testowania sieć zaprasza w kolejnym etapie kampanii.

Gospodarzem testu jest Sonia Bohosiewicz, aktorka, która motywuje, wspiera i inspiruje ambasadorów. Akcja składa się z sześciu etapów, a w każdym z nich wyłaniani są testerzy, którzy otrzymują paczki z wybranymi produktami marki własnej Aldi. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez stronę zawszeALDI.pl.

 - Chcemy pogłębić wiedzę klientów i rozkochać ich jeszcze bardziej w naszych produktach tak, by w myśl nowego sloganu Raz Aldi, Zawsze Aldi, kupując je u nas raz, wracali już zawsze - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce. - Zakończyliśmy etap komunikacji wizerunkowej i rozpoczynamy komunikację produktową, dlatego w naszych przekazach będziemy wykorzystywali najciekawsze opinie testerów - ambasadorów - dodaje Barańska.

W pierwszym etapie Wielkiego Testu Aldi sieć przygotowała dwa rodzaje paczek. W 200 z nich były tzw. produkty suche: Kakao Schovit, Wafle holenderskie, Makaron 5-jajeczny premium wstążki, Kawa ziarnista Moreno CaffèCrema, Czekolada Orzechowa z okienkiem Château. Drugi rodzaj stanowiły paczki z tzw. łańcuchem zimna, a w nich znalazły się jogurt z owocami i musli z łyżeczką, serek twarogowy kremowy w wiaderku, Smoothie PureFruit o smaku mango-marakuja, Salami międzynarodowe Tremondi, Ser duński HavartiHofburger. Paczek z łańcuchem zimna było 100. Testy pozwoliły zebrać od 80 do 150 opinii dla każdego z produktów.

Do kolejnego etapu przygotowano 400 paczek, które właśnie trafiają do rąk ambasadorów. Znalazły się w nich Sok PureFruit, Czekolada Moser Roth, Śliwki Suszone TraderJoe’s, Oliwa z oliwek GUT BIO, Pieczywo do wypieku Goldähren.

Chętnych do testowania nie brakuje - dotychczas zgłosiło się ich 15 tys.

Jak podkreśla sieć, testy są cykliczne i będą odbywały się na przestrzeni kolejnych miesięcy, dlatego wszyscy, którzy zgłosili się i nie zostali wyłonieni w pierwszym etapie wciąż mają szansę otrzymać paczki przy kolejnych naborach.

Kampania marketingowa Aldiego rozpoczęła się we wrześniu od działań wizerunkowych, jej kolejnym etapem jest komunikacja produktowa oparta o wyniki Wielkiego Testu.

Ilona Mrozowska 3317 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }