Rozwiązanie płatnicze Blue Media dla eurocash.pl Market

Grupa Eurocash uruchomiła eurocash.pl Market - platformę marketplace łączącą dostawców i producentów z lokalnymi sprzedawcami. Operatorem płatności na platformie jest Blue Media.

Aby zaoferować sprzedaż swoich produktów bezpośrednio detalistom współpracującym z Grupą Eurocash, np. właścicielom sklepów Groszek czy Lewiatan, dostawca lub producent powinien zarejestrować się na platformie eurocash.pl Market i uruchomić moduł płatności Blue Media. Dzięki niemu administracja i obsługa zamówień oraz zwrotów staje się znacznie prostsza i uporządkowana, co przekłada się na sprawniejszą obsługę detalistów.

- Wchodząc na rynek sprzedaży internetowej, producent czy dystrybutor musi zmierzyć się z kilkoma wyzwaniami, m.in. dotyczącymi obsługi klienta, polityki cenowej czy logistyki. Eurocash.pl Market jest odpowiedzią na przynajmniej część z tych wyzwań - mówi Krystian Wesołowski, head of sales w Blue Media.

Detalistom platforma oferuje dostęp do jeszcze większej liczby produktów, oferowanych zarówno bezpośrednio przez sieć Eurocash, jak i przez innych zarejestrowanych dostawców i producentów. Mogą oni łączyć zakupy od różnych dostawców w ramach jednego koszyka i opłacać zamówienie szybkimi płatnościami elektronicznymi, kartą czy BLIK-iem.

Dzięki platformie eurocash.pl, działającej już od roku,  właściciele sklepów zyskali dostęp do wielu informacji: rankingów najlepiej sprzedających się produktów, gazetek konkurencji, informacji o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG. Teraz będą mogli wzbogacić asortyment produktami od różnych dostawców i producentów i jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, co pozwoli im lepiej konkurować na lokalnym rynku.

Wielopłaszczyznowy projekt

Przy tak skomplikowanym projekcie kluczowe było rozpoczęcie wdrożenia modułu płatności od analizy potrzeb i poszczególnych schematów sprzedaży.

- W trakcie etapu wdrożenia kilkukrotnie musieliśmy szukać kompromisu pomiędzy oczekiwaniami biznesowymi a możliwościami formalnymi czy też kwestiami wynikającymi z zaawansowanej infrastruktury technicznej. Przy pełnym zaangażowaniu Eurocashu i dostawcy technologicznego 9bits w ciągu niespełna czterech miesięcy udało się nam wypracować i przygotować projekt modułu rozliczeń odpowiadający oczekiwaniom wszystkich stron - dodaje Krystian Wesołowski.

Eurocash jest największą firmą w Polsce, która zajmuje się hurtową dystrybucją szybkozbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych sklepów w kraju.

Blue Media od 20 lat projektuje i wdraża innowacyjne usługi w obszarze płatności elektronicznych. Z rozwiązań płatniczych Blue Media korzysta ponad 5,5 tys. sprzedawców internetowych.

Zdjęcie: Shutterstock

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }