Bartłomiej Pucek country digital managerem w IKEA

Nowo utworzoną funkcję pełni od października.

Jako country digital manager, Bartłomiej Pucek odpowiedzialny jest m.in. za rozwój nowych produktów cyfrowych (e-commerce, technologie mobilne, rozwiązania wdrażane w sklepach), IT oraz bezpieczeństwo informacji i prywatność danych.

Bartłomiej Pucek to doświadczony praktyk w zakresie strategii digital i innowacji oraz lider transformacji cyfrowej. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując między innymi z Grupą Pracuj i Onet Ringier Axel Springer.

Obecnie w Polsce IKEA ma 11 sklepów stacjonarnych w 9 miastach. W pierwszej połowie 2021 r. planujemy otworzenie kolejnego sklepu IKEA w Polsce, tym razem w Szczecinie – pierwszego w regionie zachodniopomorskim, na który od lat czekali jego mieszkańcy.. Nowy sklep powstanie na ul. Mieszka I w Szczecinie, przy skrzyżowaniu z ulicą Białowieską. Jego powierzchnia całkowita wynosić będzie prawie 29 000 mkw.

Na ten moment jest to ostatni, zaplanowany standardowej wielkość sklep IKEA w Polsce. Obecnie firma chce skupić  się na mniejszych formatach.

Joanna Hamdan 9729 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }