Frisco.pl łączy siły z firmą Samsung

Frisco.pl i Samsung ogłosiły współpracę, dzięki której klienci będą mogli zamówić zakupy spożywcze "jednym kliknięciem" - prosto ... z ekranu lodówki. To pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży e-grocery.

Współpraca, jaką Frisco.pl nawiązało z firmą Samsung, polega na uruchomieniu specjalnej aplikacji umożliwiającej dokonanie zakupów na Frisco.pl prosto z ekranu lodówki Family Hub. Aplikacja - jak podkreślają firmy - zaprojektowana jest w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Co ważne dostawa może być zrealizowana nawet tego samego dnia - w przypadku zakupów dokonanych do godziny 11:00.

- Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda - mówi Piotr Stelmachów, head of consumer electronics division w Samsung Electronics Polska. - Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu szukając korzystnych cen oraz odpowiednich produktów - przekonuje.

Mówi, że multimedialna lodówka Samsung Family Hubdla dla wielu rodzin już stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia można bowiem zamówić zakupy z dostawą do domu. To pierwsze tego typu rozwiązanie w polskiej branży e-commerce.

- Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona - komentuje Jacek Palec, prezes Frisco.pl. - To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera warszawskiego rynku e-grocery, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych naszych klientów. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając dokonanie zakupów w naszym sklepie z ekranu lodówek Family Hub, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery – podkreśla Jacek Palec.

Jak pokazują badania, na świecie wykorzystanie inteligentnych urządzeń w gospodarstwach domowych w ciągu najbliższych 3 lat wzrośnie prawie dwukrotnie, a w 2024 r. wartość tego rynku wyniesie ponad 150 mld dol. To prawie o 97% więcej niż w 2018 r. Równocześnie 74% osób korzystających z inteligentnych lodówek przyznaje, że urządzenia te przyczyniają się do poprawy ich jakości życia.

 

 

 

Ilona Mrozowska 3317 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }