Top Market startuje z kampanią reklamową

Polska Grupa Supermarketów rozpocznie w najbliższych tygodniach swoją pierwszą kampanię promującą marki Top Market i Spiżarnia Dworska w telewizji.

Działania reklamujące sieć Top Market oraz markę własną Spiżarnia Dworska w telewizji związane są ze wzrostem organicznym i dynamicznym rozwojem sieci placówek należących do Polskiej Grupy Supermarketów, a także niedawnym debiutem Spiżarni Dworskiej. Promocja marek Grupy ma odbywać się podczas bloków sponsorskich w programach sportowych, prognozach pogody oraz przed popularnymi serialami telewizyjnymi.

Zadaniem kampanii jest zbudowanie oraz utrwalenie wizerunku marki Top Market oraz Spiżarni Dworskiej w oczach telewidzów. Start kampanii w telewizji ogólnopolskiej planowany jest na drugą połowę listopada i ma pozwolić na realizację jej założeń jeszcze w okresie przedświątecznym.

Polska Grupa Supermarketów (PGS) liczy 600 sklepów, zarówno tych działających pod markami Grupy (Top Market, Minuta8, Delica), jak i blisko współpracujących z nią. Grupa zatrudnia łącznie ponad 8500 pracowników w placówkach na Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie łódzkim.

 

 

Katarzyna Pierzchała 3015 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }