Shoper w kampanii pokazuje historie swoich klientów

Dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych Shoper nową kampanię wizerunkową zbudował historiami swoich klientów.

Na zdjęciu: Jakub Krężel, twórca sklepu internetowego Serowar
 
Do udziału w kampanii zaproszono właścicieli sześciu sklepów internetowych, działających na oprogramowaniu Shoper. Każdy sprzedaje coś innego, każdy jest innym pomysłem na to, jak można życiową pasję przekuć w dobrze prosperujący biznes.
 
Klipy zatytułowane "Tworzymy historie" emitowane są na Facebooku, Instagramie i YouTube. Kampania wystartowała 3 października i potrwa do końca listopada 2019 r. 
 
Biznes i sklep internetowy działający pod nazwą Serowar wymyślił Jakub Krężel – absolwent Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Pasjonat, smakosz, wielbiciel zdrowych i swojskich produktów, a przede wszystkim – serowar domowy z wieloletnim doświadczeniem. „Wszystko zaczęło się na studiach. W internecie zobaczyłem jakieś pierwsze filmy, jakieś blogi na temat wyrobu domowego serów i postanowiłem spróbować. Jakoś mnie to porwało… Sam sklep internetowy zaczął się od tego, że w pokoju stały trzy regały. W moim pokoju po prostu…” – wspomina.
 
Markę i sklep Zapato, Renata Poliszak-Sołtys założyła wraz z mężem, z myślą o świadomych i pewnych siebie kobietach, poszukujących niebanalnego wzornictwa, uwielbiających piękno koloru i nietypowe motywy. „Kobiet, które poszukują butów wygodnych i ponadczasowych – takich, które zostały wykonane specjalnie dla nich z dbałością o komfort i wygodę wymagających stóp. Dziś takie buty ze skór naturalnych produkujemy sami i tradycyjne rzemiosło staramy się sprzedawać przez internet” – mówią.
 
- Ludzie, którzy u nas sprzedają, są najlepszą wizytówką biznesów zakładanych w sieci. Chcemy pokazać, że do odważnych świat należy. Dziś w internecie każdy może sprzedawać po swojemu. Tak jak tylko chce i jak lubi – mówi Krzysztof Krawczyk, CEO Shoper.
 
Platforma Shoper wystartowała 13 lat temu jako dostawca rozwiązań e-commerce dla małych e-biznesów. Teraz co czwarty sklep uruchomiony na oprogramowaniu Shoper ma w sprzedaży więcej niż 1000 produktów.
Ilona Mrozowska 3317 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }