Japan Tobacco utworzy w stolicy Globalne Centum Usług Biznesowych

Producent takich papierosów jak Camel, Winston i LD utworzy Globalne Centrum Usług Biznesowych, które powstanie w Warszawie. Dzięki temu w najbliższych trzech latach JTI przyjmie do pracy ponad 850 nowych pracowników, tym samym całkowite zatrudnienie w firmie przekroczy 3000 osób.

Pracownicy Centrum będą odpowiedzialni za wsparcie eksperckie oraz zarządzanie procesami transakcyjnymi wielu obszarów międzynarodowej działalności Grupy JTI, takich jak m.in. finanse, marketing i sprzedaż, ludzie i kultura organizacyjna, badania i rozwój, sprawy prawne i regulacyjne oraz globalny łańcuch dostaw.

- Warszawa jest fantastycznym miejscem dla naszego nowego centrum biznesowego - mówi Paulo Lopes, dyrektor generalny warszawskiego Globalnego Centrum Usług Biznesowych, JTI. - Polska dysponuje bardzo dobrą infrastrukturą, jest krajem przewidywalnym i zorientowanym na przyszłość. Jestem przekonany, że szeroka oferta, obejmująca m.in. możliwości rozwoju zawodowego, hojny pakiet wynagrodzeń oraz wygodną lokalizację biura w centrum Warszawy, pozwoli nam przyciągnąć najlepszych kandydatów – dodaje.

Paolo Lopes jest Portugalczykiem, ekonomistą z 20-letnim doświadczeniem w Grupie JTI.

Globalne Centrum Usług Biznesowych jest kolejną inwestycją JTI w Polsce. Tylko w tym roku firma weszła na rynek papierosów elektronicznych z marką Logic Compact oraz rozpoczęła produkcję nowatorskich wyrobów tytoniowych Ploom Tech w swoim kompleksie fabryk w Starym Gostkowie koło Łodzi. Całkowita wartość inwestycji Grupy JTI w naszym kraju w ostatniej dekadzie przekroczyła już 800 mln dolarów.

- Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową na krajowym rynku, w tym roku zostaliśmy uznani pracodawcą nr 1 w prestiżowym rankingu Top Employers Polska, a do tego jako jedyni produkujemy w naszym kraju nowatorskie wyroby tytoniowe. Centrum JTI w Warszawie to kolejny kamień milowy nie tylko dla naszych pracowników, ale i całej gospodarki. Bardzo się cieszymy, że możemy w ten sposób przyczyniać się do dalszego rozwoju kraju – komentuje Andrzej Skubiszewski, prezes zarządu JTI Polska.

W celu wsparcia rekrutacji do Centrum, JTI inauguruje zakrojoną na szeroką skalę kampanię promocyjną (patrz plakat). Będzie ona bazować na haśle #JoinTheIdea. Przez najbliższe miesiące firma będzie docierać do potencjalnych kandydatów za pomocą licznych kanałów komunikacji, przede wszystkim przez media społecznościowe.

JTI Polska powstała w 2008 r., po przejęciu przez JTI brytyjskiej Grupy Gallaher, do której należały zakłady w Starym Gostkowie. JTI, powołując się na dane Nielsena podaje, że jest najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku tytoniowym, obecnie zatrudnia 2300 osób. Z ponad 18-proc. udziałem w rynku papierosów oraz niemal 19-proc. w rynku tytoniu do palenia, JTI jest trzecią firmą tytoniową na rynku. W jej ofercie znajdują się produkty tytoniowe marek Winston, Camel i LD oraz e-papierosy Logic Compact.

Ilona Mrozowska 3317 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }