TYLKO U NAS: PGZ Kupiec pracuje nad własną aplikacją

Uruchomienie aplikacji dla klientów, wprowadzenie wielopaków oraz wymiana stanowisk POS - oto plany Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec na 2020 r. Wśród nich jest też przyłączanie do sieci nowych sklepów.

Trwają intensywne prace nad stworzeniem zaawansowanej aplikacji Grupy. Dzięki niej klient ma nie tylko dowiedzieć się, co jest w promocji w sklepach Kupca czy jak trafić do najbliższego, ale również uzyska dostęp do promocyjnych wielopaków, kuponów czy swoich dotychczasowych paragonów w wersji elektronicznej.

- Z naszą aplikacją chcemy iść krok dalej, zaproponować funkcjonalności, które jeszcze nie są oczywiste, ale za chwilę będą – mówi Marcin Bańka, prezes PGZ Kupiec. - Umowę z wykonawcą mamy już podpisaną. Testy aplikacji planujemy rozpocząć wiosną 2020 roku – dodaje.

Zadanie nie jest łatwe, ponieważ sklepy zrzeszone w PGZ pracują na różnych programach informatycznych, nie każdy uczestniczy też w programie lojalnościowym Okey Club. Do pokonania jest też bariera sprzętowa.

- Planujemy także ujednolicić stanowiska kasowe, dlatego też zdecydowaliśmy się współfinansować ich wymianę na POS-y. W przyszłym roku do każdego takiego stanowiska będziemy dopłacać 3 tys. zł, czyli 50% inwestycji – zapowiada prezes Bańka, który jednocześnie dodaje, że ci właściciele sklepów Grupy, którzy już zdecydowali się na taką wymianę sprzętową, też nie będą stratni – dostaną odpowiednią rekompensatę.

Jak dowiedział się portal handelextra.pl w PGZ Kupiec trwają też prace nad księgą standardów i modelowym sklepem. Firma przygląda się także kasom samoobsługowym różnych producentów. Ponadto na ukończeniu jest obrandowanie sklepów. Kasetony z logiem PGZ Kupiec wiszą już nad 185 sklepami. W czerwcu br. pojawiła się też nowa odsłona strony internetowej Grupy.

Z końcem października br. Kupiec liczył 260 sklepów, w tym 66 ma powierzchnię przekraczającą 300 mkw. W bieżącym roku sieć urosła o 39 placówek. Grupa wyróżnia się tym, że przyjmuje pod swoje skrzydła jedynie sklepy powyżej 250 mkw. Dlatego też średnia powierzchnia wszystkich zrzeszonych z nią obiektów handlowych wynosi 243 mkw. - Powierzchnia to ograniczenie, ale też świetny filtr – argumentuje Marcin Bańka.

Katarzyna Pierzchała 3015 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }